۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۵۶۲۴۶
از سوی معاونت تبلیغ حوزه صورت گرفت؛

دعوت از طلاب و روحانیت برای هجرت بلند مدت در ۱۲ استان

دعوت از طلاب و روحانیت برای هجرت بلند مدت در ۱۲ استان
مدیریت پشتیبانی اعزام و هجرت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه از فضلا و روحانیان حوزه‌های بلند مدت و سفیران هدایت جهت هجرت بلندمدت به ۱۲ استان کشور دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مدیریت پشتیبانی اعزام و هجرت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه از فضلا و روحانیان حوزه های علمیه بلند مدت و سفیران هدایت جهت هجرت بلندمدت به برخی استان های کشور دعوت کرد.

بر اساس این گزارش، اعزام مبلغ برای هجرت بلندمدت به استان های البرز، ایلام، آذربایجان غربی، بوشهر، تهران، سمنان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، هرمزگان و یزد صورت می گیرد.

مزایا

پرداخت حق‌التبلیغ، پرداخت کمک هزینه اجاره مسکن، برخورداری از امتیازات و سوابق تبلیغی، بهره‌مندی از خدمات مراکز حوزوی، امکان ادامه تحصیل در سطوح ۲ و ۳ و رشته‌های تخصصی تبلیغ به صورت غیر حضوری و نیمه حضوری، امکان ادامه تحصیل دروس حوزوی به صورت غیر حضوری همچنین امکان گذراندن دوره سربازی و اخذ پایان خدمت از مزایای هجرت بلندمدت است.

شرایط و شیوه نام نویسی

دارا بودن حداقل پایه ۸ حوزه (سطح ۲)، تلبس دائم به لباس مقدس روحانیت، گذراندن دوره بدو تبلیغ، حضور حداقل یک سال به همراه خانواده در محل تبلیغ، تشکیل پرونده در سامانه سماوات شرایط نام نویسی در اعزام مبلغ برای هجرت بلند مدت است.

طلاب دارای شرایط می توانند جهت نام نویسی برای اعزام به استان های مذکور به سامانه سماوات به نشانی www.zitova.ir  و www.mobaleghan.com و دفتر هجرت واقع در مدرسه مبارکه دارالشفاء ساختمان آموزش، یا دفتر معاونت تبلیغ و امور فرهنگی مرکز معاون مدیریت حوزه علمیه استان مراجعه کنند./1324/ت303/ف

مصطفی رستمی
ارسال نظرات