۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۶۵۶۳۶۲
فتنه خاکستری (۶)

آیت الله حیدری: نقش مستقیم دولت و اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم/ فرافکنی نکنید

آیت الله حیدری: نقش مستقیم دولت و اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم/ فرافکنی نکنید
نماینده خبرگان با اشاره به کارآمدی های نظام اسلامی در زمینه های مختلف تأکید کرد که تورم و فشارهای اقتصادی بر مردم حاصل مدیریت غربگرایان و لیبرال ها است.

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن انتقاد از نامه موسوی خوئینی ها به رهبر معظم انقلاب گفت: شکی نداریم که مجموعه نظام تحت رهبری امامین انقلاب در طول 42 سال گذشته به پیروزی های درخشانی در همه زمینه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در ابعاد مختلف داخلی و بین المللی دست پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه مجموعه نظام علیرغم توطئه های دشمنان به پیروزی های روزافزون دست پیدا کرده و می کند، اظهار داشت: ما در کنار پیشرفت ها، مشکلات بسیاری نیز داشته ایم که نباید آنها را گردن نظام بیاندازیم، چراکه این مشکلات عوامل متعددی دارد که از میان آنها می توان به ضعف مدیریت ها و سوء مدیریت های اجرایی اشاره کرد.

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه نباید نقش ضعف مدیریت ها و سوء مدیریت های جریان موسوم به چپ و یا اصلاح طلبان در به وجود آمدن مشکلات امروزی نادیده گرفته شود، خاطرنشان کرد: ضعف مدیریت ها و فسادهای اجمالی در جریان موسوم به چپ و یا اصلاح طلب چه در دوران دفاع مقدس و یا چه در دوران سازندگی و اصلاحات نقش بسیار برجسته ای داشته است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: درست نیست کسانی که در دوران حاکمیتشان انواع و اقسام ضربه ها به پیکر ملت و نظام زده اند، امروز داعیه دار و طلبکار شده و شانه خود را از زیر بار مسؤولیت خالی کنند.

وی ادامه داد: امروز همه بخش ها و دستگاه ها باید دست به دست همدیگر داده و کمک کنند تا نظام جمهوری اسلامی که امروز با خطرناک ترین دشمنی ها مواجه است به آرمان های متعالی خود دست پیدا کند.

آیت الله حیدری با بیان اینکه آقای موسوی خوئینی ها دارای کارنامه ای سیاه و پر ابهام است، ابراز کرد: کارنامه وی چه در دوران مسؤولیتش در جایگاه دادستانی کل کشور و دوره های قبل و بعد سیاه و پر ابهام است؛ از این رو بهتر است موجب نشود سوابق سیاهش به ویژه در فتنه 88 بار دیگر مطرح شود، زیرا طرح این سوابق چیزی جز سرافکندگی و خفت عایدش نخواهد کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: این افراد در جریان فتنه 88 با تمام ظرفیت در کنار آمریکا و اسرائیل و دشمنان اسلام و انقلاب قرار گرفتند و به نهضت امام خمینی(ره) و آرمان های شهدا پشت پا زدند.

وی تصریح کرد: همه می دانند که این افراد برای کسب قدرت و سلطه حاضر بودند هر کاری انجام دهند و لو این که به ضرر ملت و انقلاب تمام شود؛ اصلاح طلبان در دوران اصلاحات صریحاً گفته بودند ما برای اصلاح اقتصاد و معیشت نیامده ایم و همین سبب شد ملت آنها را کنار بزند و دیگر جایگاهی در این مملکت نداشته باشند.

آیت الله حیدری با بیان اینکه مشکلات امروزی همچون بالا رفتن نرخ دلار و تورم نتیجه سوء مدیریت دستگاه اجرایی است، تأکید کرد: امروز افرادی همچون موسوی خوئینی ها در سایه دولت کنونی که در خدمت آنها بوده و هست و با عنوان تدبیر و امید شعارهای دیگری سر می دهند به قدرت رسیده اند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: افرادی همچون موسوی خوئینی ها باید جواب سوء مدیریت های افراد مربوط به خودشان را بدهند که در دولت نفوذ کرده و مشکلات امروزی را به وجود آورده اند.

وی در پایان با اشاره به مدیریت جهادی به نمایندگی امام و رهبری و مدیریت غربگرا با نمایندگی لیبرال‎ها و وابستگان به غرب خاطرنشان کرد: بدون شک تورم و فشارهای اقتصادی بر مردم حاصل مدیریت غربگرا به نمایندگی لیبرال ها و وابستگان به غرب است./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United Kingdom
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
اینها خودشان که مشکل اقتصادی ندارن،اینها کاخ نشین وتجمل گراهستن.من باورنمیکنم این ها دل شون برای مردم بیچاره بسوزه
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
من این چرندیات- اخیر -آقای موسوی خوئینی ها را کاری ندارم .
واما بااین خبری که ازبایگانی هابیرون کشیدید(که درسندیت آن جای تأمل است)برای امام چه جایگاهی قائل شدید؟
یعنی رهبراندیشمندانقلاب tیک کمونیست رادر ۱۹ تیر ۱۳۶۴دادستان کل کشورکرد!؟
چرابعضی هاخیال می کنند که هرکس کژهراهه رفت،حتماً گذشته سیاهی داشته است.
0
0