۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۵۶۴۸۱
فتنه خاکستری (۲۳)

نامه موسوی خوئینی‌ها؛ توطئه‌ای نخ نما

نامه موسوی خوئینی‌ها؛ توطئه‌ای نخ نما
نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین نامه موسوی خوئینی‌ها خطاب به رهبر انقلاب را توطئه‌ای نخ نما شده دانست و گفت: این نامه موجب سقوط جریان اصلاح طلبی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسین بنیادی نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در واکنش به نامه اخیر آقای موسوی خوئینی ها خطاب به رهبر معظم انقلاب گفت: یک قاعده اساسی از ابتدای انقلاب ملاک شناخت افراد بوده است و آن این که اگر شخصی چه در درون و یا چه از بیرون انقلاب نسبت به اهداف و مسیر و آرمان های انقلاب، آب به آسیاب دشمن می ریخت از مسیر انقلاب خارج شده و از قطار انقلاب پیاده دانسته می شد.

وی هدف اساسی آقای موسوی خوئینی ها از نوشتن نامه خطاب به رهبر انقلاب را فرار رو به جلو برای انتخابات آینده ریاست جمهوری تلقی کرد و ادامه داد: وقتی فضا برای برخی باز می شود به جای این که پاسخگو باشند نسبت به مسائل و مشکلات کشور ژست مطالبه گری پیدا می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با اشاره به اینکه افرادی همچون موسوی خوئینی ها برای رسیدن به اهداف خود اعمالی مرتکب می شوند که هم به انقلاب ضربه وارد کرده و هم خوراک برای رسانه های معاند تهیه می شود، ابراز کرد: این افراد گاهی به عواقب رفتار خود توجه ندارند که این موضوع بسیار بد است و گاهی هم به نتیجه عمل خود توجه دارند، اما باز هم کار خود را انجام می دهند که به نوعی خیانت به انقلاب محسوب می شود.

نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین با بیان اینکه مخالفت در قالب عناد و دشمنی و خطاب قرار دادن شخص ولی فقیه با لحن معاندانه دشمنی با انقلاب محسوب می شود، تأکید کرد: نامه آقای موسوی خوئینی ها می توانست در قالب نقد باشد و به صورت خصوصی به رهبر انقلاب ارسال شود، نه این که پیش از آن که به دست رهبری برسد به صورت سرگشاده به رسانه ها داده شود.

وی افزود: افرادی همچون موسوی خوئینی ها همواره تزلزل همراه کارشان بوده و همین تزلزل موجب سقوط‌شان می شود؛ این نامه نیز موجب سقوط جریان اصلاح طلبی و جریاناتی که به دنبال طرح برخی از مسائل برای دامن زدن به حواشی هستند، خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی نامه موسوی خوئینی ها را توطئه ای نخ نما شده دانست و ابراز داشت: اهداف این نامه هم با هوشیاری مردم و دوستان انقلاب خنثی می شود؛ این نامه گویای دغدغه مردم نیست، زیرا دغدغه مردم این است که جریان فکری حاکم بر جامعه و مسؤولان اجرایی به ظاهر پشت میز نشسته، پاسخگو باشند./841/پ302/ف

حسین ثالث موید
ارسال نظرات