۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۶۵۶۵۰۱
عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین:

معیشت طلاب، اولویت اصلی شورای عالی باشد

معیشت طلاب، اولویت اصلی شورای عالی باشد
حجت الاسلام بادله طارسی گفت: مشکلات اقتصادی طلاب اولویت اول شورای عالی است که باید پس از شکست قطعی ویروس کرونا به صورت جدی دنبال شود.

حجت الاسلام عباس بادله طارسی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به جایگاه ارزشمند شورای عالی حوزه علمیه در سیاسی گذاری های آموزشی، تبلیغی و معیشتی حوزه علمیه، گفت: مشکلات اقتصادی طلاب اولویت اول شورای عالی است که باید پس از شکست قطعی ویروس کرونا به صورت جدی دنبال شود.

حجت الاسلام بادله طارسی عملکرد شورای عالی در دوره هفتم را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: اعضای شورای عالی در دوره هفتم تمام تلاش خود را برای ارتقای کیفی حوزه علمیه به کار گرفتند؛ البته موفقیت برخی از طرح ها نیاز به زمان بیشتری دارد.

استاد حوزه علمیه قم به اهمیت افزایش دقت در امر گزینش حوزه های علمیه اشاره کرد و افزود: نظارت بر طلاب پس از ورود به مدارس علمیه نیز باید افزایش پیدا کند؛ عدم نظارت در برخی از موارد مشکلاتی را به وجود آورده است.

وی اکثریت طلاب حوزه علمیه را دوستدار و مدافع انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: باید سیاست گذاری ها در جهت حفظ طلاب در مسیر انقلاب باشد و سیاست جذب حداکثری و دفع حداقلی مدنظر قرار گیرد./1350/ت302/ف

ارسال نظرات