۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۶۵۶۵۳۷
فتنه خاکستری (۳۰)؛

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی: آدرس غلط دادن؛ شیوه موسوی خوئینی ها

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی: آدرس غلط دادن؛ شیوه موسوی خوئینی ها
استاد درس خارج حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه آدرس غلط دادن شیوه آقای موسوی خوئینی ها در چهل سال گذشته بوده است، گفت: نامه موسوی خوئینی ها رمز فتنه جدید است.

حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی نائینی استاد درس خارج فقه رسانه حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در واکنش به نامه موسوی خوئینی ها به رهبر معظم انقلاب، گفت: در چهل ساله بعد از انقلاب به جز هشت سال، حکومت و دولت و قوه اجرایی و بعضاً مجلس در اختیار هم پیمانان آقای موسوی خوئینی ها بوده و اشکالات، کمبودها و مشکلات اقتصادی و فرهنگی مربوط به عملکرد فاسد و ضعیف آنها بوده است.

وی ادامه داد: امثال آقای موسوی خوئینی ها مجبور هستند برای این که انتقادات به خودشان را کاهش داده و رویگردانی مردم نسبت به حزب و جناحشان را قدری التیام بخشند فرافکنی کرده و مشکلات را به سوی دیگری آدرس دهند.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی نائینی با تأکید بر اینکه آدرس غلط دادن شیوه آقای موسوی خوئینی ها در چهل سال گذشته بوده است، اظهار داشت: آقای موسوی خوئینی ها اگر چیزی غیر از این در نامه خود می نوشتند ما تعجب می کردیم!

استاد درس خارج فقه رسانه حوزه علمیه قم با بیان اینکه علت نامه نگاری آقای موسوی خوئینی ها فرار رو به جلو برای سر باز زدن از پاسخگویی است، ابراز داشت: این افراد به خاطر ضعف در عملکرد و اشتباهتشان و حتی فسادهایی که داشته اند پاسخی برای مردم ندارند، از این رو مجبور هستند فرافکنی کنند تا کسی از آنها پاسخ نخواهد.

وی دولت تدبیر و امید و دستگاه اجرایی را مقصر اصلی به وجود آمدن مشکلات کنونی کشور خواند و اضافه کرد: قوه قضاییه یک سال دیگر باید تمامی افرادی که به خاطر داشتن پست و مسؤولیت از مصونیت برخوردار هستند پای میز محاکمه بکشاند، نه فقط به خاطر فساد، بلکه به خاطر ضعف در عملکرد، زیرا کسی که در عملکرد و تدبیر دچار ضعف است، نباید قدرت را به دست بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی نائینی با بیان اینکه امثال آقای موسوی خوئینی ها و همراهانش برای این که در قدرت باقی بمانند بار مسؤولیت و مشکلات را گردن نهادهای عالی نظام می اندازند تا مقصر را کس دیگری جلوه دهند، خاطرنشان کرد: نامه نگاری آقای موسوی خوئینی ها یک نوع حرکت براندازانه است؛ این مسأله آغاز فتنه ای همچون فتنه 88 قلمداد می شود، با این تفاوت که رمز حرکت و فتنه 88 کلید واژه «تقلب» بود و رمز فتنه جدید همین نامه نگاری آقای موسوی خوئینی ها است.

وی در پایان با اشاره به اینکه اگر آقای موسوی خوئینی ها در نامه خود از رهبر معظم انقلاب تجلیل می کردند ما در عملکرد  حضرت آقا شک می کردیم، تأکید کرد: این نامه نشان داد که عملکرد حضرت آقا در چهل ساله گذشته به گونه ای بوده است که منافقان داخلی و هم پیمانان منافقان خلق و استکبار جهانی چه مقدار از عملکرد ایشان عصبانی هستند./841/ت302/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
با عرض پوزش از خواننده ی محترم ، بنده کمی شوخ طبع هستم و گاهی شوخی هائی میکنم البته ، خدای نا کرده قصد جسارت به کس از بندگان خدا ندارم . در اینجا نیز راجع به حضرات اصلاح طلبان و آن نامه ای که جناب آقای موسوی خوئینی ها نوشته اند ، میخواهم عرض کنم که هنوز برای نشان دادن حوانمردی و پذیرش مطالبی که جناب آقای خسروپناه عزیز نوشته اند ، دیر نشده است . مردم ایران هوشیار و عاقلند و خواهان حفظ خط و مشی مرحوم امام خمینی سلام الله تعالی علیه بوده و هستند و بخوبی میدانند که امروز با اطاعت از رهنمو دهای مقام معظم رهبری آن راه حفظ شده و تداوم می یابد، پس انتظار داریم این جوانمردی را نشان دهند، ضمناً حضرات اصلاح طلبان در عمل و آزمون تفکراتشان شکست خورده است ، چرا باید بزور در صدد حفظ آن برآیند در حالی که تلاش در آن مورد نیز بی نتیجه است؟ اما آن شوخی که عرض کردم ، این است که اگر بزرگواران عزیزمان در خبرگزاری محبوب رسا انتشارش را صلاح میدانند منتشر و اگر نیازمند کم و زیاد کردن است صاحب اختیارند و اگر اصلاً جایز نمیدانند باز هم همان را حقیر نیز ارجح میدانم.
0
0