۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۵۶۶۵۳
مدیر ارزشیابی علمی حوزه علمیه خراسان:

امتحانات حوزه به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می شود

امتحانات حوزه به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می شود
حجت الاسلام وحیدی پور گفت: امتحانات حوزه علمیه خراسان با توجه به اوج گرفتن کرونا در مشهد، در زمان مقرر خود اما به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود.

حجت الاسلام هادی وحیدی پور، مدیر ارزشیابی علمی حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، پیرامون برگزاری امتحانات حوزه در این ایام با توجه به اوج گرفتن کرونا، بیان داشت: امتحانات تفسیر سطح 4 حوزه امروز و فردا (11 و 12 تیر 99) تعطیل و برگزاری آن به زمان دیگری موکول شد.

وی افزود: از شنبه 14 تیرماه امتحانات حوزه در زمان مقرر خودش اما به صورت غیر حضوری و مجازی در سامانه LMS حوزه که پیش از این تدارک دیده شده، برگزار می شود.

مدیر ارزشیابی علمی حوزه علمیه خراسان گفت: طلاب با کد طلبگی و رمز عبور خود وارد سایت حوزه علمیه خراسان می شوند و در بخش LMS  قسمت امتحان، به پرسش ها در زمان مقرر پاسخ می دهند.

حجت الاسلام وحیدی پور ابراز کرد: طلاب محترم نسبت به برگزاری امتحانات و شیوه غیر حضوری اگر پرسشی دارند می توانند با شماره تلفن های 32008319 و 32008346 بخش ارزشیابی علمی حوزه علمیه خراسان در ساعت اداری تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنند./933/ت302/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
آیا در نظام اسلامی هیچ خروجی مومن و انقلابی مطلوب و موفق وجود نداشته؟
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
چه خوب...
ممنون از اطلاع رسانی
0
0