۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۶۵۶۷۰۰
فتنه خاکستری (۴۳)؛

پیروزمند: تلاش مسؤولان ادوار مختلف برای خنثی کردن رهنمودهای رهبری

پیروزمند: تلاش مسؤولان ادوار مختلف برای خنثی کردن رهنمودهای رهبری
حجت الاسلام پیروزمند مقصر اصلی مشکلات مردم را سوء مدیریت و ناکارآمدی دولتمردان عنوان کرد و گفت: در نامه موسوی خوئینی­‌ها ناسپاسی موج می‌زند.

حجت الاسلام علی‌رضا پیروزمند، عضو هیأت علمی فرهنگستان علوم اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، نامه موسوی خوئینی‎ها به رهبر معظم انقلاب را فرار به جلو جهت مصونیت سیاسی عنوان کرد و اظهار داشت: در این نامه ظلم فاحش و بزرگی به نخستین شخص نظام شکل گرفته که عقوبت الهی را نیز در برخواهد داشت.

حجت الاسلام پیروزمند ابراز داشت: نقطه ضعف این نامه متوجه کردن ضعف های حکومت به شیوه مدیریت رهبر معظم انقلاب است و در این نامه به صراحت بدین مسأله اشاره کرده و موسوی خوئینی ها خواستار تغییر شیوه مدیریت رهبر معظم انقلاب شده است.

عضو هیأت علمی فرهنگستان علوم اسلامی ابراز داشت: پیش از این نامه، رهبر معظم انقلاب به مواردی درباره مشکلات معیشت مردم متذکر شده اند و وجود فشار و مشکلات معیشتی مطلبی جدید نیست که موسوی خوئینی ها خود را مدافع مردم و رهبر معظم انقلاب را در برابر مردم قلمداد کرده است.

وی در ادامه به تبیین شیوه مدیریت رهبر انقلاب پرداخت و گفت: رهبر انقلاب در طول دوره رهبری هیچ گاه از مسؤولیت طفره نرفته‌­اند و حتی در مواردی که تصمیم گیری نادرست بوده با شجاعت به صورت عمومی اعلام کرده است و همچنین مجلس خبرگان همواره بر صحت مدیریت ایشان نظارت دارند.

سوء مدیریت و ناکارآمدی دولتمردان عامل اصلی مشکلات کشور

حجت الاسلام پیروزمند، مقصر اصلی مشکلات مردم را سوء مدیریت و ناکارآمدی دولتمردان عنوان کرد و افزود: از دهه هفتاد، اشارات رهبر انقلاب بر رفع مشکلات اقتصادی مردم بوده است، اما این سخنان مورد توجه دولت های مختلف و مسؤولان قرار نگرفته و آسیب هایی برای نظام در پی داشته است.

وی به فرافکنی جریان اصلاحات و اعتدال اشاره کرد و یادآور شد: رهبر انقلاب در دهه هفتاد فرمودند اولویت با اقتصاد و فرهنگ است؛ اما عده ای در دوره اصلاحات، اولویت را مردم سالاری و دموکراسی قلمداد کردند؛ همچنین ایشان بحث مبارزه با فقر، اقتصاد و تبعیض را مطرح کردند؛ اما زمامداران دولت، با نام بازسازی کشور، اولویت را به الگوی توسعه سرمایه داری دادند که در نتیجه فساد و تبعیض را در کشور به وجود آورد.

عضو هیأت علمی فرهنگستان علوم اسلامی ابراز داشت: رهبر انقلاب همواره درباره تهاجم فرهنگی و ناتوی فرهنگی دشمنان هشدار دادند، اما برخی مسؤولان در مقابل، توهم توطئه را بیان کردند؛ همچنین ایشان در خصوص ماهواره و فضای مجازی با حساسیت بالا برخورد کردند و با اختیارات خویش شورای عالی فضای مجازی را راه اندازی کردند، اما در مقابل برخی گفتند با فلیترینگ نمی­‌توان جلوی آزادی مردم را گرفت.

حجت الاسلام پیروزمند اظهار کرد: حضرت آیت الله خامنه ای بعد از تشدید تحریم های استکبار جهانی بر اقتصاد مقاومتی و جهش تولید تأکید داشتند، اما مسؤولان، حل مشکلات اقتصادی کشور را در مذاکره با آمریکا و برجام قلمداد کردند؛ ایشان قانون را محور رسیدگی به تخلفات قرار دادند، تا نامزدها به رأی مردم تمکن کنند، اما این جریان ها خواستند که با ساختار شکنی به ابطال انتخابات بپردازند و دروغ تقلب را در انتخابات مطرح کردند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب با رصد و آسیب شناسی مشکلات و با آینده نگری کشور را مدیریت و راهبری می کنند، گفت: هرگاه دولتمردان به اشارات ایشان توجه داشته‌اند، مشکلات و معضلات کشور کاهش یافته و هرگاه مسؤولان به رهنمودهای رهبر انقلاب بی توجهی کرده اند، مشکلات عدیده‌ای برای جامعه به وجود آمده است.

حجت الاسلام پیروزمند ابراز داشت: رهبر انقلاب در ایام اخیر، بر افزایش و تقویت روحیه انقلابی­ گری روحانیان مسؤولان و دولت تأکید داشتند و این امر نشان دهنده تحریف روحیه انقلابی در جامعه است و برخی در مقابل، موضوع اعتدال گری را مطرح می کنند و این گونه القا کرده­اند که انقلابی گری به معنای خروج از اعتدال است.

در نامه اخیر موسوی خوئینی‌­ها به رهبر انقلاب ناسپاسی و ناشکری موج می­ زند

عضو هیأت علمی فرهنگستان علوم اسلامی ابراز داشت: فهرست بلندی از هدایت های رهبر انقلاب در دولت ها و ارکان نظام وجود دارد و باید ارزیابی شود که به چه میزان مسؤولان به این سخنان ایشان توجه کرده اند؛ در نامه اخیر موسوی خوئینی‌­ها به رهبر انقلاب ناسپاسی و ناشکری موج می­ زند.

وی به مدیریت صحیح رهبر انقلاب در فتنه ها و آشوب های کشور اشاره کرد و گفت: فتنه منتظری، فتنه ها و آشوب های سال 79، 88 و 98 با مدیریت صحیح ایشان اداره شد و گرنه هر یک از این حوادث خسارت‌های جبران ناپذیری برای کشور دربر داشت.

حجت الاسلام پیروزمند افزود: یکی از این اتفاقات کافی بود که استکبار جهانی بر کشور سیطره پیدا کند و پرونده انقلاب اسلامی بسته شود؛ اما مدیریت هوشمندانه و صبورانه رهبر انقلاب و بهره گیری از ظرفیت و قوای داخلی، کشور را از بحران ها عبور داد.

عضو هیأت علمی فرهنگستان علوم اسلامی اظهار کرد: رهبر انقلاب همواره دولت‎ها، مجلس­ شورای اسلامی در دوره های مختلف، جریان‎ها و احزاب سیاسی که با تفکرات ایشان همسو نبودند را به گونه ای مدیریت کردند که رخنه و دوقطبی در جامعه ایجاد نشود و شاهد کمترین آسیب برای مردم و جامعه باشیم.

عضو هیأت علمی فرهنگستان علوم اسلامی اظهار کرد: در شرایط بحران شیوع کرونا به اذعان مسؤولان حمایت‎های ایشان بسیار راهگشا بوده است؛ چنان که راهبردهای ایشان عزم ملی و همراهی مردم را برای پیشگیری از این ویروس را در بر داشت.

حجت الاسلام پیروزمند ابراز داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه‎های دفاعی، امنیتی، سیاست داخلی و افزایش اقتدار ایران، گسترش مسائل آموزشی، بهداشتی و گسترش قدرت ایران در فرا منطقه و در میدان مبارزه اسلام با استکبار جهانی دستاوردهای مناسبی را به دست آورده است./998/ت301/ف

میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷
اگر گوش دهند وعبرت شود.
خوب بود
0
0