۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۶۵۶۸۱۲
معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خبر داد؛

پیوست جامع فرهنگی برای مجتمع‌های طلبه نشین تهیه می‌شود

پیوست جامع فرهنگی برای مجتمع‌های طلبه نشین تهیه می‌شود
رییس مرکز خدمات و مسئولان معاونت خانواده و امور فرهنگی این مرکز همواره درباره موضوع‌های فرهنگی در مجتمع‌های طلبه نشین شهرک پردیسان دغدغه‌مند بوده‌اند، لذا تهیه یک پیوست جامع فرهنگی برای این مجتمع‌ها در دستور کار معاونت قرار گرفته است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین جدیری معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات و مدیران کل این معاونت، با حضور در نمایندگی مرکز خدمات در پردیسان با نمایندگان هیئت امنای مساجد و مجتمع‌های طلبه نشین این شهرک دیدار و گفتگو کردند.

معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات در این نشست به رویکرد این معاونت درباره مجتمع‌های طلبه نشین اشاره کرد و گفت: رئیس مرکز خدمات و مسئولان معاونت خانواده و امور فرهنگی این مرکز همواره درباره موضوع‌های فرهنگی در مجتمع‌های طلبه نشین شهرک پردیسان دغدغه‌مند بوده‌اند، لذا تهیه یک پیوست جامع فرهنگی برای این مجتمع‌ها در دستور کار معاونت قرار گرفته است.

وی برگزاری هیئت‌های خانگی، مراسم‌های ایام شهادت و ولادت ائمه معصومین(علیهم‌السلام)، کارگاه‌های آموزشی مرتبط با استحکام خانواده و دوره‌های آموزشی تفریحی تابستانه در مجتمع‌ها را بسیار مهم دانست و توجه جدی به برنامه‌های قرآنی در مساجد و مجتمع‌ها را خواستار شد.

در ادامه جلسه، هفت نفر از هیئت امنای مساجد پردیسان و مجتمع‌های طلبه نشین به بیان مشکلات فرهنگی پردیسان پرداختند و گزارشی آماری و تحلیلی از برنامه‌ها و فعالیت‌های خود و آسیب‌ها و مشکلات موجود ارائه دادند.

همچنین، حجت الاسلام و المسلمین طاهری، مدیر کل مرکز خدمات استان قم در این نشست با اشاره به جامعه هدف گسترده و جوان پردیسان، از حضور معاون فرهنگی و امور خانواده مرکز خدمات در این شهرک قدردانی کرد و توجه جدی به مشکلات فرهنگی این شهرک را خواستار شد.

وی گفت: پردیسان به توجهی جدی از طرف همکاران ستادی مرکز خدمات نیاز دارد.

حجت الاسلام و المسلمین غیاثی مسئول نمایندگی مرکز خدمات پردیسان نیز تاریخچه‌ای از نمایندگی پردیسان و فعالیت‌های آن ارائه کرد و استقلال این نمایندگی در امور فرهنگی را خواستار شد.

پس از این جلسه، معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات از مرکز مشاوره پردیسان که تحت اشراف معاونت تهذیب حوزه و در ساختمان مرکز خدمات مشغول خدمت‌رسانی است بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.

همچنین، حجت الاسلام و المسلمین جدیری از موسسه آموزش زبان نصیر مهر که در مرکز خدمات پردیسان در حال ارائه خدمت به همسر و فرزندان طلاب است بازدید کرد و در گفتگو با مسئول این موسسه در جریان فعالیت‌های این موسسه به‌صورت آماری، تحلیلی و محتوایی قرار گرفت./1370/د102/ف

ارسال نظرات