۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۶۵۶۸۲۳
فتنه خاکستری (۴۴)

سلیمانی: فتنه گران هیچگاه به فکر مشکلات مردم نبوده و نیستند

سلیمانی: فتنه گران هیچگاه به فکر مشکلات مردم نبوده و نیستند
دبیر تشکل اساتید حوزه نامه موسوی خوئینی‌ها را گستاخانه و هتاکانه دانست و گفت: فتنه گران هیچگاه به فکر مشکلات مردم نبوده و نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی سلیمانی عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به نامه موسوی خوئینی ها به رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: این که در جامعه باید قلم ها و بیان هایی آزاد باشند و انتقاد کنند، کار خوبی است اما انتقاد کردن شرایطی دارد، از جمله این که در انتقاد نباید تخریب باشد؛ نظام جمهوری اسلامی به راحتی به دست نیامده، بلکه خون هزاران شهید در پیروزی آن نقش داشته است.

وی با اشاره به ضرورت راهکار همراه با انتقاد گفت: این که مشکلات، نابسامانی ها و بعضاً بی عدالتی، رانت خواری و رشوه خواری وجود دارد، باید انتقاد کرد اما باید دید که عامل نابسامانی و علت آن چیست و کیست و انتقاد بدون ارائه راهکار، راهی به جایی نخواهد برد.

عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین با انتقاد از نامه موسوی خوئینی ها تصریح کرد: ایشان به قانون اساسی آشنا است و از انتقال قدرت میان جناح های سیاسی در 40 سال اخیر اطلاع داشته و از اختیارات رهبری با خبر است و می داند که کارهای اجرایی کشور دست رییس جمهور است و دأب رهبری بر ثبات، تحکیم و آرامش مملکت و کمک به مسؤولان است، اما با توجه به این مسائل، اصلا ارتباط ندارد که ما انگشت نقص مدیریت را به سمت حاکمیت نشانه برویم.

وی ضمن بیان دو فرض در نامه موسوی خوئینی ها افزود: اگر بگوییم علی رغم این که موسوی خوئینی ها از مسائل کشور اطلاع دارد و ناکارآمدی نظام را مطرح می کند، پس غرض های خاصی دارد و خوشبینانه این است که از جاهایی تحریک شده و بدبینانه آن است که اینها در صدد فرصت هایی هستند که اگر با جایی تبانی و زد و بند دارند، در مواقع خاصی خودی نشان دهند و آن مواقع، زمانی است که بستر و زمینه برای تشنج و اغتشاش فراهم است و می شود خواسته های دشمن را پیاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اظهار داشت: اکنون که موسوی خوئینی ها در این نامه حرف از ناکارآمدی می زند، باید بداند که به خاطر کارنامه ناکارآمدی، بی عدالتی و بی توجهی او هم حزبی هایش به ملت است که وضعیت اقتصاد به اینجا رسیده است.

وی نامه موسوی خوئینی ها را جاهلانه دانست و گفت: اکنون که خوئینی ها آدرس غلط به مردم نشان می دهد، واقعا بی انصافی، جاهلانه و کار بسیار ناجوانمردانه ای نسبت به رهبری است که دشمنان نسبت به ایشان اعتراف می کنند بهترین جایگزین برای امام خمینی(ره) است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که نامه موسوی خوئینی ها، نامه گستاخانه و هتاکانه ای است که قابل جواب دادن نیست، تصریح کرد: از طرفی باید این نامه را رها کرد و به آن نپرداخت و از طرفی این که بزرگترین قله رکن نظام که ولایت فقیه است، مورد هجمه قرار گرفته و نمی توانیم ساکت باشیم.

وی افزود: دیدگاهی در خصوص این نامه وجود دارد که بخواهند مردم، جبهه مقاومت و نیروهای انقلاب را به صحنه بیاورند و به چالش بکشند؛ می طلبد که انسان با این افراد معلوم الحال سخنی نگویند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اظهار داشت: طبق اسناد امثال موسوی خوئینی ها در فتنه هایی که در سال های 78، 88 و 98 دخیل و مؤثر بودند و هیچ گاه دم از مردم و مشکلات معیشتی مردم نزدند، چطور در این موارد نامه ننوشتند؟ علتش این است که مدیریت اجرایی کنونی در دستان این طیف است و اینها از جاهایی ارتزاق می کنند و تعریف های تحلیلگران بین المللی بر ایستادگی رهبر انقلاب در مقابل دشمنان داخلی و خارجی، می تواند یکی از علت های حسادت شعله ور شدن در قلم و بیان فاسد و آلوده این نوع افراد باشد./822/ت302/ق

مهدی فلاحی
ارسال نظرات