۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۶۵۷۰۳۹
دبیر جامعه روحانیت کاشان:

گناه تهمت عذاب عظیم دنیا و آخرت را به دنبال دارد

گناه تهمت عذاب عظیم دنیا و آخرت را به دنبال دارد
حجت الاسلام شاه فضل با اشاره به اینکه گناه تهمت عذاب عظیم دنیا و آخرت را به دنبال دارد، گفت: انسان مؤمن زبان تقوا دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام علیرضا شاه فضل یکشنبه شب در تفسیر آیه ۲۳ سوره نور که در مسجد امام خمینی (ره) کاشان برگزار شد، گفت: تهمت زدن گناه بزرگی است که عذاب شدیدی در دنیا و آخرت دارد.

وی با اشاره به اینکه خداوند برای تهمت زننده شدیدترین عذاب‌ها را در دنیا و آخرت در نظر گرفته است، افزود: مجازات برخی گناهان در دنیا شدید و برخی دیگر در آخرت شدید است، اما گناه تهمت عذاب شدید دنیا و آخرت را به همراه دارد.

وی ادامه داد: تهمت زننده پیش از اینکه به دیگران آسیب بزند به خودش آسیب می‌زند و خود را از رحمت الهی دور می‌کند و دنیا و آخرت خود را خراب می‌کند.

دبیر جامعه روحانیت کاشان گفت: تهمت زننده نه تنها سود و دستاوردی ندارد بلکه سبب خسارت خود در دنیا و آخرت می‌شود.

حجت الاسلام شاه فضل گفت: خداوند در آیات ابتدایی سوره نور چندین بار عذاب عظیم را مطرح کرده است تا به بندگان خودش در رابطه با تهمت به عنوان یک عمل بزرگی که مجازات بزرگی را به دنبال دارد هشدار داده باشد.

دبیر جامعه روحانیت گفت: خداوند برای اینکه انسان را از گناه تهمت بترساند می‌فرماید، روز قیامتی خواهید داشت که زبان و دست و پای انسان علیه او شهادت خواهند داد.

حجت الاسلام شاه فضل گفت: همانگونه که انسان با حرکت در زمین پر از خار مراقب است تا خار به پای او نرود، انسان با تقوا نیز مراقب رفتار و گفتار خود است./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات