۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۵۷۲۰۷
تولیت مدرسه علمیه امام خمینی مطرح کرد؛

نفاق، بی‌دینی و دروغ ویروسی خطرناک‌تر از کرونا

نفاق، بی‌دینی و دروغ ویروسی خطرناک‌تر از کرونا
آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه کرونا هیمنه تمام ابرقدرت‌ها را در هم شکست، گفت: خطرناک‌تر از ویروس کرونا، ویروس نفاق، بی‌دینی و دروغ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله کاظم صدیقی تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، امروز ظهر در مسجد جامع ازگل و در جمع طلاب این مدرسه علمیه به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: خطرناک‌تر از ویروس کرونا، ویروس نفاق، بی‌دینی و دروغ است.

وی افزود: این بلای عمومی عجز و ناتوانی بشر را ثابت کرد تا از خداوند متعال درخواست فرج و رفع بلا داشته باشیم؛ ماهیت دنیا بلا و گرفتاری است.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با بیان اینکه قضا و قدر الهی حق است، عنوان کرد: رعایت بهداشت و دفع ضرر وجوب عقلی و شرعی دارد ازاین‌رو همه مردم باید مراقب سلامتی خودشان باشند.

آیت‌الله صدیقی تقوا را کلید درهای بسته بیان کرد و گفت: تقوا سبب برکت و طولانی شدن عمر و موجب گشایش و رفع مشکلات انسان می‌شود؛ کرونا هیمنه تمام ابرقدرت‌ها را در هم شکست.

وی با بیان اینکه خداوند متعال بزرگ‌ترین وکیل و نعمت دهنده است، اظهار داشت: انسان در مواجهه با مشکلات باید به خداوند متعال توکل کند زیرا در نفوذ الهی کمبود و نقصی وجود ندارد.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با تأکید بر اینکه فلسفه بلا و ابتلائات هجرت انسان از گناه، غفلت و حرام‌خوری است، ابراز کرد: اگر جامعه‌ای اهل تقوا باشد از نعمات و برکات آسمان بهره‌مند ‌می‌شود.

آیت‌الله صدیقی ویروس کرونا را بن‌بست جامعه جهانی بیان و عنوان کرد: استغفار کلید خروج از بن‌بست‌ها و موجب پاک شدن انسان از آلودگی‌ها می‌شود؛ استغفار، صله‌رحم، نماز شب، دعا و صدقه دادن عمر انسان را افزایش و سبب رفع بلا می‌شود./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
الان دقیقا منافق چه کسی است ؟؟؟؟ جز ر...
0
0