۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۶۵۷۲۶۹
حجت الاسلام ولدان:

حضور فعالانه در فضای مجازی «تکلیف عینی» فعالان جبهه انقلاب است

حضور فعالانه در فضای مجازی «تکلیف عینی» فعالان جبهه انقلاب است
مسؤول نهاد نماز جمعه قم روشنگری همراه با دینداری را تکلیف فعالان جبهه انقلاب دانست و گفت: حضور فعالانه در فضای مجازی «تکلیف عینی» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدباقر ولدان مسؤول نهاد نماز جمعه قم عصر امروز در آیین تودیع و معارفه سازمان فضای مجازی سراج قم که در سالن اجتماعات این مؤسسه برگزار شد، با اشاره به ضرورت فعالیت در راستای فرهنگ سازی جامعه گفت: امروز انقلاب اسلامی در بین الطلوعین قرار دارد، زیرا از سویی امام راحل فرمودند «انقلاب ما انفجار نور بود» و از سویی دیگر رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم فرمودند باید برای طلوع خورشید، یعنی ظهور امام زمان(عج) گام برداریم.

وی روشنگری همراه با دینداری را تکلیف فعالان جبهه انقلاب دانست و اظهار داشت: امروز تکلیف فردی و اجتماعی ما ایجاب می کند که در راستای روشنگری عمومی حرکت کنیم.

حجت الاسلام ولدان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب درباره فعالیت در فضای مجازی تأکید کرد: در حکمرانی جدید، قدرت از آن کسی است که بتواند در فضای مجازی حرف برای گفتن داشته باشد.

مسؤول نهاد نماز جمعه قم ابراز داشت: به عنوان مثال مشاهده می کنیم که برخی جریانات در این اوضاع و شرایط کرونایی با انتشار برخی محتواها در ارتباط با نوسانات ارزی به آسانی مردم را وارد خیابان می کنند؛ ما باید به این موضوع توجه داشته باشیم.

وی حضور فعالانه در فضای مجازی را «تکلیف عینی» خواند و خاطرنشان کرد: ما باید در فضای مجازی اقدامات مؤثر انجام دهیم و تحولات جدی در راستای فرهنگ سازی دینی در این فضا ایجاد کنیم.

حجت الاسلام ولدان با اشاره به ضرورت انتشار عقلانیت تمدنی از قم به سراسر جهان تأکید کرد: امروز این توان را داریم که عقلانیت تمدنی را از قم با استفاده از ظرفیتی که در این شهر مقدس وجود دارد به همه جای دنیا منتقل کنیم./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات