۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۵۷۴۱۹

دیدار رییس و هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب با آیات خاتمی و مروی

دیدار رییس و هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب با آیات خاتمی و مروی
رییس و اعضای هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با آیات خاتمی و مروی به صورت جداگانه دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، اعضای هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم امروز پنج شنبه با آیات سید احمد خاتمی و جواد مروی دو عضو شورای عالی حوزه های علمیه دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدارها که به صورت جداگانه برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد و دیگر اعضای هیأت رییسه مجمع نمایندگان گزارشی از اقدامات و طرح و برنامه های مجمع نمایندگان و نیز مشکلات و دغدغه های طلاب ارائه کردند.

موضوع مسکن، معیشت و اقتصاد طلاب، هجرت از قم و مسائل آموزشی از مهم ترین محورهایی بود که در این دیدارها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در گفت‌وگو با خبرنگار رسا، با بیان جزییاتی از این دیدارها، هدف از دیدار اعضای هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب با اعضای شورای عالی را تبادل نظر و هم اندیشی و گفت وگو درباره مسائل درون حوزوی دانست.

وی با بیان این که اعضای محترم شورای عالی حوزه با آغوش باز از این دیدارها استقبال می کنند، گفت: در این دیدارها نقطه نظرات و طرح ها و برنامه هایی که مجمع نمایندگان دارد به سمع و نظر حضرات آقایان شورای عالی می رسد.

نایب رییس اول مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه افزود: ما از اعضای محترم شورا دعوت کرده ایم در مجمع نمایندگان حضور پیدا کنند تا ارتباط و تعامل مجمع و شورا بهتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر بیان داشت: اعضای هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم پس از انتخاب اعضای دوره هشتم شورای عالی حوزه های علمیه با آیت الله حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه نیز دیدار کرده اند.

وی اضافه کرد: دیدار با دیگر اعضای شورای عالی نیز در دستور کار مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه قرار دارد./924/پ202/ب1

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
حتما درست میشه
0
0