۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۵۷۴۸۱
نماینده ولی فقیه در مازندران:

هفت سال کشور را معطل برجام بدون دستاورد کردند

هفت سال کشور را معطل برجام بدون دستاورد کردند
امام جمعه ساری با بیان این که هفت سال به خاطر برجام ما را معطل کردند، گفت: امروز مسؤولان ما اعتراف می‌کنند برجام از سوی آمریکا و اروپا دستاوردی برای کشور نداشته است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مازندران، تقوا را یکی از بهترین دستاورد‌های نماز جمعه دانست و گفت: نماز جمعه کانون تقوا است و انسان با تقوا همواره موفق، پیروز، سعادتمند و رستگار خواهد بود.
 
وی با تأکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی افزود: باید در کنار امر به نماز، حجاب، خوش اخلاقی، وحدت و انسجام و نفی از پراکندگی و تفرقه توصیه‌های بهداشتی را دراین روز‌ها به دیگران مورد توجه قرار دهیم.
 
امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به سالروز حمله رژیم منحوس پهلوی به تحصن کنندگان کشف حجاب در مسجد گوهر شاد مشهد اشاره کرد و گفت: مزدوران رژیم شاه به معترضان در جوار امام رضا (ع) حمله و تحصن کنندگان را به خاک و خون کشیدند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که امروز نیز ما باید نسبت به پدیده و بلای شومی که دشمنان در حال ترویج آن هستند واکنش نشان دهیم، خاطرنشان کرد: همه خانواده‌ها باید نسبت به مسأله عفاف و حجاب حساس باشند، چون یکی از مهم‌ترین سفارش‌های شهدا حفظ عفاف و حجاب بوده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به تعطیلی برخی شبکه‌های برون مرزی صدا و سیما به دلیل کمبود بودجه انتقاد کرد و گفت: این واقعاً مصیب بزرگی است که در این جنگ رسانه‌ای شبکه‌های برون مرزی ما به دلیل نداشتن بودجه تعطیل شوند.
 
امام جمعه ساری با تأکید بر این که دولت موظف است به هر شکلی که شده بودجه شبکه‌های برون مرزی را حتما تأمین کند، ادامه داد: باید رسانه‌های ما در عرصه بین المللی گویا و صدای‌شان رسا باشد و پیام خود را به دنیا برسانیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت جایگاه شهرداری‌ها و دهیاری در سطح کشور افزود: دهیاری‌هایی که عرصه طبیعیت، روستاها، منابع طبیعی و جنگل در حوزه زندگی آن‌ها است باید بهترین خواستار منابع طبیعی باشند و باید با زمین خواران و متجاوزان به منابع طبیعی برخورد کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیست و ششم تیر ماه سالروز تأسیس شورای نگهبان اشاره کرد و با بیان این که خدمات شورای نگهبان هم به جمهوریت نظام و هم به اسلامیت نظام است، ادامه داد: شورای نگهبان بسیار نهادی مقتدر و با اهمیت است که وظیفه خود علی‌رغم همه هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان به درستی و با کمترین عیب و نقض انجام داده است.
 
امام جمعه ساری با بیان این که دشمن می‌خواهد مردم را در مقابل نظام قرار دهد و از ناکارآمدی‌های بخشی از مسؤولان در به وجود آمدن مشکلات در اقتصاد و معیشت سوء استفاده کند، افزود: اگر برخی‌ها خدای ناکرده از روی خیانت و عمداً برای ایجاد نارضایتی در مردم مشکل سازی کنند و مردم را در مقابل نظام قرار دهند بحث دیگری است.
 
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که تنها بخشی از مشکلات امروز کشورمان به فشار‌های خارجی باز می‌گردد، افزود: متأسفانه به توصیه‌های رهبری توجه نمی‌شود و اقتصاد مقاومتی و توجه به درون و قطع امید از بیرون مورد توجه قرار نمی‌گیرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که هفت سال به خاطر برجام ما را معطل کردند، گفت: امروز مسؤولان ما اعتراف می‌کنند برجام از سوی آمریکا و اروپا دستاوردی برای کشور نداشته و آن‌ها به تعهداتشان عمل نکردند.
 
امام جمعه ساری در پایان با تأکید براین که دشمن می‌خواهد از این بازار آشفته سود استفاده کند و مردم را در مقابل نظام قرار دهد، افزود: ما به دنیا اعلام می‌کنیم تا آخرین نفس و قطره خون همواره حمایت از نظام و ولایت را در زندگی خودمان به نفع قاطع خواهیم داشت./950/پ210/ف
ارسال نظرات