۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۶۵۷۴۸۵
آیت الله طباطبایی نژاد:

رسانه‌ها دوچرخه سواری بانوان را تبلیغ نکنند

رسانه‌ها دوچرخه سواری بانوان را تبلیغ نکنند
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تأکید بر تلاش دشمن برای مقابله با تمدن اسلامی از طریق مبارزه با حجاب گفت: دوچرخه سواری بانوان در ملأعام بنابر فتوای مراجع حرام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با تأکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک گفت: ماسک زدن هم برای حفظ سلامتی شخص و هم خانواده او جامعه ضروری است و تأثیر زیادی در عدم ابتلای اشخاص به بیماری دارد.

وی با اشاره به بالا رفتن آمار ابتلا و مرگ و میر کرونا در کشور، افزود: کسی نباید خیال کند ویروس کرونا تمام شده است، اینکه اشخاص دستورات بهداشتی را رعایت کنند منتی برکسی ندارد بلکه برای سلامت خود و دیگران لازم است به دستورات بهداشتی عمل کنند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه تولی و تبری از ویژگی‌های مؤمنان است، اظهار کرد: تولی یعنی دوست داشتن حق و تبری یعنی دشمنی با طاغوت و دشمنان خدا و اولیای خدا، بنابر آیات قرآن کریم کسی نمی‌تواند بگوید مؤمن است اما با دشمنان خدا دوست باشد.

وی ادامه داد: انسان مؤمن تمام کارهایش برای خداوند است و تبری و تولی نیز ریشه در اعتقادات دارد و برخورداری از تولی و تبری بسیار مهم و از ضروریات دین است، انسان مؤمن خدا را دوست دارد و کسی که خدا را دوست دارد افرادی که دوست دار خدا هستند را هم دوست می‌دارد و با دشمنان خدا دشمنی می‌کند.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به سالروز کشتار مردم معترض به قانون منع حجاب در زمان رضاخان، خاطرنشان کرد: پهلوی و آتاتورک در ترکیه مزدور استکبار جهانی بودند و به همین دلیل به مخالفت با حجاب پرداختند، دشمنان به خوبی می‌دانند مقابله با حجاب یک راهبرد برای ضربه زدن به اسلام است و از زمان اشغال آندلس دشمن این مسیر را دنبال می‌کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تأکید بر حرمت دوچرخه سواری بانوان در ملأ عام بنابر فتوای مراجع معظم تقلید، تصریح کرد: مبارزه با عفاف و حجاب و ضربه زدن به نهاد خانواده عامل انحراف و مقابله با تمدن ایرانی اسلامی است، دوچرخه سواری بانوان در اماکن عمومی بنابر فتوای مراجع حرام است و رسانه‌ها مخصوصا رسانه‌هایی که به نهادها تعلق دارند نباید مروج و مبلغ دوچرخه سواری بانوان باشند./1304/پ210/ف

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات