۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۵۷۶۸۸

راه اندازی «بانک ایده» از سوی شورای عالی حوزه‌های علمیه

راه اندازی «بانک ایده» از سوی شورای عالی حوزه‌های علمیه
شورای عالی حوزه‌های علمیه در آغاز فعالیت خود در دوره هشتم، اقدام به ایجاد بانک ایده به منظور دریافت اندیشه‌ها و نقطه نظرات طلاب و فضلای حوزه کرده است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در حالی که چند هفته ای بیشتر از آغاز دوره هشتم شورای عالی حوزه نمی گذرد، دبیرخانه شورا در اقدامی جدید، "بانک ایده" را راه اندازی کرده است.

راه اندازی این بانک در پی تاکیدات آیت الله حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه های علمیه و به همت دبیرخانه شورا صورت می گیرد.

دبیرخانه شورای عالی حوزه هدف از این کار را دریافت و بهره مندی از اندیشه‌ها و ایده‌های اساتید، فضلا و طلاب در خصوص مسائل مرتبط به حوزه در عرصه سیاست گذاری و برنامه ریزی بهتر جهت ساماندهی و اقدام نسبت به مطالبات حوزویان اعلام کرده است.

اساتید، طلاب و فضلای حوزه مي‌توانند سؤال، پيشنهاد، انتقاد و نظر خود را از طريق صفحه ارسال نظر و پيشنهاد براي شورای عالی حوزه ارسال كنند.

قرار است نقطه نظرات و راهکارها و ایده های ارائه شده از سوی طلاب و فضلای حوزه در اختیار مسؤولان و اعضای شورای عالی حوزه قرار گیرد.

طبق اعلام دبیرخانه شورای عالی حوزه چنانچه نظرات مخاطبان امكان نمايش عمومي داشته باشد، پس از بررسي و تأييد، در صفحه مشاهده نظرها و پيشنهادها و تنها با ذكر نام شما (بدون ذكر سن و تحصيلات و شهر و ايميل) برای همگان، نمايش داده مي‌شود.

همچنين اگر طلاب و فضلای حوزه تمايل دارند از طريق ايميل، با شورای عالی حوزه ارتباط داشته باشند، می توانند از ايميل واحد مربوطه، در صفحه ارتباط با شورا استفاده كنند./924/ت302/ف

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
چه کار خوبی.
احسنت به این ابتکار
نشون میده حرکتهایی در شورای عالی انجام میشه.
1
0