۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۶۵۷۷۰۹
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت برنامه ریزی دولت و مجلس برای رفع مشکل ازدواج و اشتغال جوانان

ضرورت برنامه ریزی دولت و مجلس برای رفع مشکل ازدواج و اشتغال جوانان
امام جمعه ساری با بیان این که در حال حاضر ازدواج و اشتغال دو مسأله مهم برای جوانان کشورمان است، گفت: دولت و مجلس باید بستر‌های ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند.
به گزارش خبرگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که در استانداری برگزا شد با مهم ارزیابی کردن جایگاه ازدواج در اسلام، گفت: ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) الگویی ارزشمند برای جامعه است.
 
وی، ازدواج این دو شخصیت برجسته اسلام را الگویی برای ادواج آسان و سالم در جامعه معرفی کرد و افزود: جوانان ما باید ازدواج این دو شخصیت بزرگ را الگوی خود قرار دهند.
 
امام جمعه ساری با بیان این که در حال حاضر ازدواج و اشتغال دو مسأله مهم برای جوانان کشورمان است، تصریح کرد: دولت و مجلس باید بستر‌های ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که در این بخش نیازمند یک برنامه ریزی جامع و مدون هستیم، خاطرنشان کرد: با اقدامات کوتاه مدت و مقطعی نمی‌توان به حل این مسأله مهم امیدوار بود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دولت‌ها باید برای رفع مشکل ازدواج و اشتغال جوانان برنامه مدون و مشخصی داشته باشند، تصریح کرد: رفع مشکلات این بخش باید جز اولویت‌های دولت‌ها قرار گیرد.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که نبود یک اشتغال مناسب برای جوانان یک مشکل مهم برای این قشر است، خاطرنشان کرد: تنها شعار دادن در این بخش کافی نیست بلکه مسؤولان در مقام عمل نیز باید در جهت رفع این معضل مهم گام‌های اساسی بردارند.
 
وی به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال جهش تولید اشاره کرد و با بیان این که مسؤولان باید با حمایت از تولید داخل معضل اشتغال جوانان را نیز رفع کنند، افزود: به طور حتم با رونق تولید معضل اشتغال نیز در کشورمان رفع خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که یکی از وظایف دیگر مسؤولان الگو سازی مناسب برای جوانان است، ادامه داد: همان گونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند؛ مشکل ازدواج جوانان تنها مربوط به مسائل مالی نیست بلکه موضوع مهم مباحث فرهنگی است که باید در این زمینه بیشتر کار شود./950/پ310/ب1
ارسال نظرات