۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۶۵۷۷۱۲
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی:

رهبر انقلاب با مدیریت حکیمانه راه امام راحل را ادامه می‌دهند

رهبر انقلاب با مدیریت حکیمانه راه امام راحل را ادامه می‌دهند
عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین با اشاره به عملکرد رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری به قدری خوب عمل کرده اند که برای مجلس خبرگان رهبری زحمتی نداشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی سلیمانی عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با بیان این که مجلس خبرگان رهبری یک یادگار خوب و مبارک امام راحل است، اظهار داشت: این مجلس وظیفه مهم تعیین رهبر را بر عهده دارد و اثر این مجلس را در سال های گذشته دیده ایم.

وی با تمجید از مجلس خبرگان رهبری گفت: در همان زمانی که هنوز پیکر امام(ره) بر دستان مردم بود و در آن زمان که مردم در فقدان امام خمینی(ره) صدمه روحی دیده بودند و دشمنان هم برای رسیدن به منافع خود لحظه شماری می کردند، یکی از اثرات مجلس خبرگان رهبری این بود که در این برهه، با الهام الهی و اشاره امام زمان(عج)، با انتخاب رهبر معظم انقلاب شاهکار کرد.

عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین با تحسین عملکرد رهبر معظم انقلاب در هدایت جامعه اظهار داشت: مقام معظم رهبری آنقدر خوب، شفاف، خیرخواهانه، خداخواهانه و درست جا پای امام(ره) گذاشتند که به اذعان دوست و دشمن، ایشان بهترین، صالح ترین، سالم ترین و زیباترین عمل را در مسیر هدایت جامعه داشته اند و خلف صالحی برای امام راحل بوده اند.

عملکرد رهبر معظم انقلاب هیچ نگرانی به خبرگان ملت راه نداده است

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی با بیان این که رهبر معظم انقلاب وظیفه خود را به خوبی انجام داده اند، گفت: با توجه به این که رصد حالات، روحیات و وجهه رهبری از وظایف خبرگان ملت است، مقام معظم رهبری به قدری خوب عمل کرده اند که نگرانی و زحمتی برای مجلس خبرگان رهبری نداشته اند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به نامه موسوی خوئینی ها به رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: باید منصفانه دقت کرده و بدانیم برخی از هجمه ها برای جلوگیری از مطالبه گری است تا مردم مطالبات اصلی از دولت را فراموش کنند.

وی نقش مجلس خبرگان رهبری کنونی را استمرار همان انتخاب مجلس خبرگانِ زمانِ امام راحل عنوان کرد و افزود: مجلس کنونی نیز وظیفه خود را به خوبی انجام داده اند و خداوند همه آنها را حفظ و کمک کند./822/ت302/ق

مهدی فلاحی
ارسال نظرات