۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۶۵۷۷۱۸
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان:

دستگاه‌های اجرایی و خدماتی زیرساخت ورزش و تفریح بانوان را فراهم کنند

دستگاه‌های اجرایی و خدماتی زیرساخت ورزش و تفریح بانوان را فراهم کنند
دبیر ستاد امر به معروف کاشان گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان زیرساخت‌های لازم را به منظور فراهم آوردن زمینه ورزش و تفریحات لازم برای بانوان فراهم کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزار رسا در کاشان سرهنگ پاسدار کریم اکبری بعد از ظهر امروز در دومین روز از هفته امر به معروف و نهی از منکر در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: رویکرد اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در هفته حجاب و عفاف تبیین ظرفیت‌های بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و ورزشی است.

وی با اشاره به برخی از رویکرد‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در حوزه توانمند سازی بانوان در اجتماع ابراز داشت: تبیین الگو‌های زنان نمونه از صدر اسلام تاکنون از دیگر رویکرد‌های این استاد است.

سرهنگ اکبری ترویج فرهنگ خود باوری در زنان را از دیگر رویکرد‌های این ستاد دانست و افزود: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان زیرساخت‌های لازم را به منظور فراهم آوردن زمینه‌های لازم برای ورزش و تفریحات لازم برای بانوان را فراهم کنند.

وی به جایگاه رفیع زن در اسلام اشاره کرد و با تأکید بر تبیین ظرفیت‌های بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، گفت: ضرورت توجه به کرامت و شخصیت بانوان در جامعه باید مورد توجه مدیران و مردم قرار بگیرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان ابراز کرد: ظرفیت‌های بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی باید برای مردم تبیین شود.

لازم به ذکر است، از شنبه ۲۱ تا جمعه ۲۷ تیرماه به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است که در این هفته برنامه‌های متنوعی از سوی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کاشان تدارک دیده شده است./۱۳۰۷/پ203/ب1
ارسال نظرات