۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۵۷۸۵۹
از سوی خبرگزاری رسا؛

ویژه نامه «آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ» راه اندازی شد

ویژه نامه «آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ» راه اندازی شد
ویژه نامه «آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ» از سوی خبرگزاری رسا با هدف انعکاس دیدگاه‌ها و راهکارهای اساتید، فضلا و خطبای حوزوی در این زمینه راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با توجه به آیه شریفه «لَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ»، تفقه و تبلیغ از رسالت های مهم حوزه های علمیه محسوب می شود.

روحانیت شیعه در راستای عمل به وظایف ذاتی خود، همواره مسأله تبلیغ را از رسالت های اصلی خود دانسته و در طول برهه های مختلف از طریق تبلیغ برای نشر معارف الهی گام برداشته است.

از این رو خبرگزاری رسا ویژه نامه ای را با عنوان «آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ» راه اندازی کرده است تا اساتید، فضلا و خطبای حوزوی به بررسی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته و دیدگاه ها و راهکارهای خود را در راستای ساماندهی امر تبلیغ در حوزه های علمیه بیان کنند.

طلاب، اساتید و مبلغان می توانند نظرات خود را ذیل همین خبر و یا از طریق آیدی ایتای «Adminrasana@»  برای ما ارسال کنند.

مخاطبان گرامی می‌توانند از اینجا اخبار مربوط به ویژه نامه «آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ» را مشاهده کنند./841/ت303/ف

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسین شیخی
Iran, Islamic Republic of
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
با وجود این همه سازمان عریض و طویل تبلیغی و فرهنگی، خالی ماندن هزاران مسجد و روستا از وجود مبلغ و روحانی مایه تاسف و تاثر است
1
0
امیرعلی طلبه حوزه علمیه قم
Iran, Islamic Republic of
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
وقتی سازمان ها مسابقه ساختمان سازی و دایر کردن مؤسسه و مرکز گذاشته اند، باید هم وضعیت تبلیغ در حوزه به همین شکلی باشد که الان هست.
1
0
شیخ حسن حسینی
Iran, Islamic Republic of
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
مگر یکی از اهداف کلان تاسیس شورای عالی حوزه نظم بخشی به امورات تبلیغی حوزه نیست؛ کی شورا می خواهد از لاک خودش بیرون بیاید و سرو شکلی به وضعیت نابسامان تبلیغی حوزه بدهد.
به خدا اگر نتوانند و یا نخواهند برای این مساله فکری و تدبیری بکنند، در انحراف و گمراهی جامعه سهیم اند.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
عجب رسمیه رسم زمونه
0
0