۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۶۵۷۸۶۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز:

هیأت‌های مذهبی زیرساخت برگزاری مراسمات محرم را فراهم کنند

هیأت‌های مذهبی زیرساخت برگزاری مراسمات محرم را فراهم کنند
حجت الاسلام ولایی برحق با اشاره به اهمیت همکاری نهادها برای برپایی مراسم محرم، گفت: هیأت‌ها زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مراسمات با رعایت دستورات بهداشتی را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، حجت الاسلام مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، ضمن اشاره به جایگاه و اهمیت ماه محرم و صفر در بین مردم، گفت: تاریخ نشان داده است که مردم در هیچ شرایطی حتی در زمان طاغوت عزای ماه محرم را کنار نگذاشته و در سخت‌ترین شرایط روضه حضرت سید الشهدا علیه السلام را برپا کرده اند.

وی با بیان اینکه به علت شیوع گسترده بیماری کرونا کشور در شرایط حساسی است، افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز به همراه هیأت مذهبی استان رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی را در مراسم عید غدیر، ماه محرم و صفر، تضمین کرده و تمام آموزش‌های مربوطه را پیش بینی می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: همه هیأت های مذهبی باید زیرساخت‌های لازم را برای برگزاری این مراسم با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی فراهم کنند.

حجت الاسلام ولایی برحق گفت: همه نهادها به ویژه شهرداری‌ها نیز خود را موظف به همکاری با مشتاقان اباعبدالله الحسین(ع) دانسته و جهت بهتر برگزار شدن و رعایت دقیق مسائل بهداشتی، محیط‌های باز را در اختیار این عزیزان قرار دهند.

وی گفت: به برکت مجلس روضه حضرت سید الشهدا علیه السلام عوارض شیوع ویروس منحوس کرونا برطرف شده و از خداوند منّان سلامتی کامل همه مردم شریف این میهن اسلامی را مسئلت داریم./1304/د102/ف

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات