۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۶۵۷۹۸۲
رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول:

مواکب سلامت به زودی راه اندازی می‌شود

مواکب سلامت به زودی راه اندازی می‌شود
حجت الاسلام خاکی با بیان اینکه محور سوم فعالیت گروه‌های جهادی ساخت مواکب سلامت است، گفت: در این باره حمایت عموم به ویژه خیران را می‌خواهیم.
حجت الاسلام احسان خاکی، رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه فعالیت گروه‌های جهادی و طلاب قرارگاه قمر بنی هاشم  همزمان  با شیوع ویروس کرونا آغاز شد، اظهار داشت: نخستین فعالیت این گروه ها، تغسیل اموات بود؛ چنانکه ضدعفونی معابر، توزیع بسته‌های بهداشتی و دیدار با خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا صورت گرفت.

عضو شورای راهبردی قرارگاه قمر بنی هاشم با بیان اینکه در ماه رمضان مبارک، برخی طلاب به هنگام غسل متوفیان کرونایی به علت شرجی بودن دچار افت فشار و غش شده بودند، عنوان داشت: حضور در بیمارستان‌ها و روحیه بخشی به بیماران و پرستاران دیگر فعالیتی بود که گروه‌های جهادی و طلاب در طول این مدت انجام دادند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول با بیان اینکه محور سوم فعالیت گروه‌های جهادی ساخت مواکب سلامت است، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا در چندین نقطه شهر، مواکب سلامت راه اندازی نماییم که در این باره حمایت عموم به ویژه خیران را می‌خواهیم.

حجت الاسلام خاکی در رابطه با نیاز‌های ضروری بیمارستان بزرگ دزفول و نیرو‌های خدوم جهادی گفت: در بیمارستان به تهیه و نصب کولر، دستگاه اکسیژن ساز، تعمیر و تجهیز بعضی از ادوات بسیار نیاز است ضمن اینکه جهادگران به وسایلی مانند ماسک، گان، دستکش، کلاهپوش، پاپوش، مواد ضدعفونی کننده و الکل نیاز دارند.

وی بر ضرورت حضور نیرو‌های جهادی جدید تأکید کرد و بیان داشت: نیاز به نیرو‌های جهادی جوان و فداکار که در صحنه حضور داشته باشند، بسیار زیاد است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات