۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۶۵۸۵۲۷
عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی:

هیچ نظامی در دنیا آشوبگری و اغتشاش را بر نمی تابد

هیچ نظامی در دنیا آشوبگری  و اغتشاش را بر نمی تابد
حجت الاسلام ابوطالبی با بیان اینکه جوساز رسانه‌ای در برخورد قوه قضاییه با مجرمان اثری نمی گذارد؛ گفت: افراد برهم زننده امنیت کشور به عنوان محارب محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام مهدی ابوطالبی، عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به حمایت رسانه‎های معاند از تروریست‌ها و مجرمان امنیتی داخل کشور، گفت: در نظام های دموکراتیک جهان، افرادی که سلاح های سرد و گرم به دست می گیرند و نظم جامعه را برهم می­‎زنند، برخوردهای قاطع و سلبی با آنها صورت می گیرد و هیچ نظامی در دنیا آشوب و اغتشاش داخلی را برنمی تابد.

حجت الاسلام ابوطالبی بیان کرد: نظام اسلامی برای حفظ امنیت جامعه و جلوگیری از تخریب اموال عمومی با سردمدران آشوب ها و فتنه برخورد قاطع انجام می دهد؛ اما بیگانگان همواره اتهام ضد حقوق بشری به نظام اسلامی ایران وارد کرده اند.

وی با اشاره به اینکه همواره رسانه های بیگانه با جوسازی های روانی کشور ایران را در زمینه عدم رعایت حقوق بشر و حمایت تروریسم متهم کرده است، افزود: رسانه های بیگانه این گونه القاء کرده اند که حملات مسلحانه در ایران و مجرمان امنیتی تنها به دلیل اعتراض مدنی جهت گرانی بنزین و کالاها  محکوم به اعدام شده اند و با این بهانه  می‌خواهند دامنه تحریم‌های حقوق بشری را علیه ایران گسترش دهند.

وی با ابراز تاسف از همراهی و همگامی برخی از داخلی‌ها با رسانه‌های بیگانه بیان کرد: برخی‌­ دشمن درونی نظام هستند و همان خط و روش بیگانگان را در داخل کشور دنبال می کنند، برخی نیز به جهت عدم آگاهی از حقوق اسلامی و عدم تحلیل درست از حقوق بشر به این جریان دامن زده‌اند.

کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: ناآگاهی و عدم اطلاع کافی از سواد رسانه ای برخی  سبب شده است تا مسائل حق به صورت باطل برای آنها جلوه داده شود و این گونه تصور کنند که این افراد تنها جهت اعتراض مدنی و گرانی بنزین و کالا به خیابان ها آمده اند؛ از این رو برخی هنرمندان و سلبریتی ها در ابتدا به حمایت از این  اغتشاشگران پرداختند.

عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) ابراز داشت: هشتگ‌ها در فضای مجازی در موضوع اعدام نکنید، با مدیریت گروهک منافقین خلق و به وسیله ربات ها به طوفان توئیتری تبدیل شد.

وی با بیان اینکه باید قوه قضائیه طبق قوانین شرع  به وظیفه خطیر خود در برخورد با آشوبگران عمل کند، گفت: باید قوه قضائیه در راستای کاستن دغدغه های مردم که به گرانی ها اعتراض دارند، اقدامات قضایی انجام داده و همچنین در این زمینه اطلاع رسانی کافی و فعالیت رسانه ای انجام دهد.

حجت الاسلام ابوطالبی با بیان اینکه جوسازی و لجن پراکنی رسانه ای و هشتگ های فضای مجازی در تصمیم قوه قضاییه در مواجهه با مجرمان امنیتی اثری نخواهد گذاشت؛ گفت: افرادی که با سلاح های گرم به آشوب و فتنه گری و تخریب اموال عمومی و برهم زدن امنیت کشور مشغول هستند، به عنوان محارب محسوب می شوند و باید قوه قضائیه با این گونه مجرمان امنیتی برخورد قاطع داشته باشد./998/ت302/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
درباره دشمن درونی نظام باید گفت که انسانی که اصلاح نشده باشد، ابزار شیاطین قرار می‌گیرد.
0
0