۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۶۵۸۶۹۶
مدرسه علمیه ریحانه الرسول برگزار می‌کند؛

اجرای طرح «قربانی» باهدف دستگیری و کمک به نیازمندان

اجرای طرح «قربانی» باهدف دستگیری و کمک به نیازمندان
اسفندیاری گفت: مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) هم‌زمان با عید سعید قربان و به‌منظور دستگیری از فقرا و نیازمندان اقدام به اجرای طرح قربانی می‌کند.

سرکار خانم، سمانه اسفندیاری دولابی معاون تهذیب مدرسه علمیه خواهران ریحانه الرسول(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با استناد به آیات الهی، گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید: پس براى پروردگارت نماز گزار و قربانى كن.

وی افزود: به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا شاهد عزمی ملی برای کمک به اقشار محروم و نیازمند کشور بودیم و مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) نیز در این ایام اقدامات جهادی شایانی چون تهیه اقلام خوراکی و بهداشتی و توزیع آن در میان نیازمندان انجام داد.

اسفندیاری بیان داشت: لازم است طرح کمک مؤمنانه در این روزهای سخت کرونایی ادامه پیدا کند چراکه متأسفانه شیوع ویروس کرونا موجب بروز مشکلات اقتصادی بسیاری برای قشر نیازمند جامعه شده است، لذا رسیدگی به این بخش از جامعه یک ضرورت مهم و حیاتی به شمار می‌رود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) ادامه داد: این مدرسه علمیه همچون سال گذشته بلکه با عزمی جدی‌تر با توجه به موارد مذکور، در نظر دارد در روز عید قربان به‌منظور ترویج سنت حسنه قربانی و کمک به خانواده‌های نیازمند به انجام این سنت حسنه اقدام کند و خیرین می‌توانند در امر قربانی مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بزرگداشت عفاف و حجاب، گفت: مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) به مناسبت هفته گرامیداشت عفاف و حجاب برنامه‌های متنوعی را به‌صورت مجازی برگزار کرد که همچنان این برنامه‌ها ادامه دارد.

اسفندیاری ادامه داد: ازجمله برنامه‌های اجراشده در هفته عفاف و حجاب می‌توان به برگزاری مسابقه با موضوع تجربه نگاری درزمینهٔ عفاف و حجاب،  پویش تغیر یک‌هفته‌ای پروفایل‌ها با موضوع من حجاب را دوست دارم، ارسال مطالب و کلیپ‌های روزانه با موضوع عفاف و حجاب در گروه‌های مختلف فضای مجازی اشاره کرد./813/ت210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسن مولایی
Iran, Islamic Republic of
۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
با عرض سلام، واقعا با توجه به شرایط پیش امده الان و ضرورت کمکهای بیشتر به نیازمندان که هر روز متاسفانه به تعدادشون افزوده میشود، انجام این امور بویزه بوسیله حوزه های علیمه خواهران بسیار به موقع و هوشمندانه است که انشالله متولیان بیشتری برای گسترش امور خیره پیش قدم بشوند و این امور خیرخواهانه گسترش پیدا کند ان شالله۔
0
0