۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۶۵۸۶۹۹
اطلاعیه دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان؛

«نماز جمعه» این هفته در پنج شهرستان استان همدان اقامه می شود

«نماز جمعه» این هفته در پنج شهرستان استان همدان اقامه می شود
نماز جمعه سوم مردادماه با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان های اسدآباد، بهار، فامنین، رزن، درگزین و شهرهای تابعه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در همدان، با اعلام دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان همدان، نماز جمعه این هفته استان همدان در تاریخ سوم مردادماه با رعایت پروتکل های بهداشتی، در شهرستان‌های اسدآباد، بهار، فامنین، رزن، درگزین و شهرهای تابعه برگزار می شود.

دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان همدان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی اعلام کرد: با آرزوی توفیق و صحت و تندرستی برای مجاهدان عرصه سلامت اعم از پزشکان و پرستاران و سایر کادر پزشکی و برچیده شدن هر چه سریع‌تر ویروس منحوس کرونا از جامعه بشریت به‌ویژه کشور اسلامی ایران به اطلاع می رساند.

همچنان برطبق مصوبه قبلی ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا، مبنی بر عدم برگزاری نماز جمعه در مناطق با وضعیت قرمز که شامل همدان، ملایر، تویسرکان، نهاوند و کبودرآهنگ و شهرهای تابعه است، لذا با رعایت پروتکل های بهداشتی نمازجمعه در تاریخ سوم مردادماه در شهرستان‌های اسدآباد، بهار، فامنین، رزن و درگزین و شهرهای تابعه برگزار می  شود./1403/د102/ب1

ارسال نظرات