۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۵۸۷۲۰
به دلیل وضعیت قرمز کرونایی؛

نماز جمعه در ۴۵ شهر مازندران اقامه نخواهد شد

نماز جمعه در ۴۵ شهر مازندران اقامه نخواهد شد
حجت الاسلام انتظاری از عدم برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه در ۴۵ شهر مازندران به دلیل وضعیت قرمز کرونایی خبر داد.

حجت الاسلام محمد انتظاری، مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، از عدم برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه در 45 شهر استان خبر داد.

وی با بیان این که متأسفانه شرایط مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، افزود: بنا بر تصمیم ستاد کرونای استان نماز این هفته جمعه در 45 شهر استان اقامه نخواهد شد.

حجت الاسلام انتظاری با اشاره به این که نماز جمعه سوم مرداد تنها در دو شهر سیمرغ و گلوگاه اقامه خواهد شد، خاطرنشان کرد: تا بازگشت شرایط عادی به سایر شهرهای استان نماز عبادی سیاسی جمعه در این شهرها اقامه نخواهد شد.

مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با بیان این که اکثر شهرها و مناطق استان به دلیل شیوع ویروس کرونا وضعیت مطلوبی ندارند، تصریح کرد: بنا بر اعلام ستاد کرونا و مسؤولان بهداشتی درمانی استان، بسیاری از این شهرها وضعیت قرمز دارند.

حجت الاسلام انتظاری با تأکید بر این که در دو شهر سیمرغ و گلوگاه که فردا نماز عبادی سیاسی جمعه برپا خواهد شد با کلیه پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی از سوی نمازگزاران رعایت شود، خاطرنشان کرد: نمازگزاران این شهرها باید لوازم شخصی برای اقامه نماز را با خود به همراه داشته باشند.

وی، قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس را رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی عنوان کرد و گفت: باید با وحدت و همبستگی و عمل به توصیه های بهداشتی از این شرایط به وجود آمده عبور کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مقام معظم رهبری و بسیاری از دلسوزان نظام نیز بر رعایت توصیه های بهداشتی از سوی عموم مردم تأکید داشته و دارند، خاطرنشان کرد: به طور حتم عمل به توصیه های بهداشتی موجب بازگشت شرایط عادی به سراسر کشور خواهد شد.

مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به این که ملت فهیم و همراه کشورمان در طول این ماه های اخیر در مقابله با ویروس منحوس کرونا خوش درخشیدند، تصریح کرد: ان شاءالله با تداوم عمل به توصیه های بهداشتی شاهد بازگشت آرامش به کشورمان خواهیم بود./950/

ارسال نظرات