۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۵۸۷۲۷
حجت الاسلام نیک بین مطرح کرد؛

آشوبگران و فتنه گران منفوران تمام جوامع بشری

آشوبگران و فتنه گران منفوران تمام جوامع بشری
نماینده مجلس با بیان اینکه تمام جوامع بشری با آشوبگران برخورد قاطع انجام می‌دهند، گفت: استکبار جهانی با دست چدنی به دنبال پیاده سازی اهداف شوم خود در داخل کشور هستند.

حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به حمایت رسانه های بیگانه از معاندان و آشوبگران داخل کشور گفت: برخی غرب‌گرایان داخلی توقع دارند که استکبار جهانی نسبت به نظام اسلامی رفتار مناسب و مهربانی داشته باشند؛ در حالی که آمریکا، رژیم صهیونیستی، ایادی استکبار جهانی در منطقه، سلطنت طلب‎ها و بدخواهان نظام، خواهان سرنگونی حکومت اسلامی هستند و همیشه رفتاری خشونت آمیز و عنادگونه با ایران داشته‎اند و هیچگاه از این نوع رفتارهای خویش پشیمان نیستند.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هویت حقیقی جوامع غربی این گونه است که خواهان آزادی جوامع و آیین­ های بشری در دیگر کشورها نیستند؛ ولی همواره آنها به دنبال پیاده سازی اهداف شوم خویش در منطقه هستند.

حجت الاسلام نیک بین ابراز کرد: غربی‎ها با جنگ روانی و رسانه‌ای، تجمعات عدالت خواهی مردم کشورمان را مصادره به مطلوب می‌کنند؛ در صورتی که مردم نسبت به گرانی کالاها و سوءمدیریت برخی دولتمردان گلایه دارند یا از یک سازمان و مؤسسه داخلی انتقاد دارند، اما بیگانگان این گونه القا می کنند که تمام تجمعات مردمی در ایران در مخالفت با اصل نظام و انقلاب و حاکمیت ولایت فقیه است و هیچ زمانی رسانه های بیگانه واقعیت های موجود را بیان نمی کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان زمانی که مذاکره و دوستی با ایران را مطرح می­ کنند، در ظاهر دست دوستی به سمت کشور دراز می کنند، اما در حقیقت با دست چدنی به دنبال پیاده سازی اهداف شوم خود در داخل کشور هستند.

وی با ابراز تأسف از همراهی و همگامی برخی از داخلی‌ها با رسانه‌های بیگانه ابراز کرد: افرادی که با سلاح های گرم در جامعه رعب و وحشت ایجاد می کنند و برهم زننده امنیت کشور هستند، طبق قانون و احکام دینی، افرادی آشوبگر و محارب محسوب می شوند و حکم اعدام برای آنها اجرایی است.

حجت الاسلام نیک بین با بیان اینکه برخی دنبال پیاده سازی اهداف شوم بیگانگان در داخل کشور هستند، افزود: در جنگ احزاب برخی از یهودیان بنی قریظه، نفوذی داخل جامعه اسلامی بودند و با دشمنان و مخالفان پیامبر اکرم(ص) ارتباط برقرار می‎کردند و اطلاعات اسلامی را به آنها انتقال می دادند، اما آنها شناسایی و دستگیر شدند و رسول اکرم(ص) طبق دین و آیین خودشان آنها را محکوم کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در تمام حکومت ها و جوامع، آشوبگرانی که مخل امنیت و برهم زننده نظام عمومی جامعه هستند محکوم به اعدام می شوند؛ از این رو باید هشتگ­ های «عدالت را اجرا کنید» در فضای مجازی راه اندازی شود./998/ت302/ق

ارسال نظرات