۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۶۵۸۷۷۷
معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان خبر داد؛

مردادماه آخرین مهلت صدور معافیت تحصیلی برای طلاب

مردادماه آخرین مهلت صدور معافیت تحصیلی برای طلاب
معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان گفت: طلابی متولد ۲۹ اسفندماه سال ۸۰ به قبل تا پایان مردادماه سال جاری برای صدور معافیت تحصیلی فرصت دارند.
حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: طلابی متولد ۲۹ اسفندماه سال ۸۰ به قبل که تاکنون برای صدور معافیت تحصیلی حوزوی اقدامی نکردند تا پایان مردادماه سال جاری برای صدور معافیت تحصیلی فرصت دارند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه طلاب برای صدور معافیت تحصیلی باید به مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه استان مراجعه کنند، عنوان داشت: طلاب در مردادماه حتما به مرکز امور طلاب و دانش آموختگان مراجعه کنند تا معافیت صادر شود و مراجعات را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه از ۴ تا ۱۸ مردادماه مراکز مدیریت حوزه‌های سراسر کشور تعطیل است، خاطرنشان کرد: شرایط خاص استان و امکان افزایش روز‌های تعطیل در ماه جاری به علت گرمای بیش از حد یا ویروس کرونا چه بسا سبب شود تا کار‌های صدور معافیت در اسرع وقت صورت نگیرد.

حجت الاسلام کیانی با توجه به فرصت محدود صدور معافیت تحصیلی برای طلاب فاقد معافیت، علی‌رغم تعطیلات مراکز حوزوی، مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان از ۴ تا ۶ مرداد، از ساعت ۹ تا ۱۲، آماده پاسخگویی طلاب محترم و انجام مراحل صدور معافیت تحصیلی است.

این مقام مسؤول توصیه اکید به طلاب کرد تا اقدام برای صدور معافیت تحصیلی را به روز‌های پایانی مردادماه موکول نکنند./۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات