۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۸
کد خبر: ۶۵۸۸۶۰

بارگزاری ۷۷ کتاب خارجی مرتبط با امام رضا در وبگاه کتابخوان رضوی

بارگزاری ۷۷ کتاب خارجی مرتبط با امام رضا در وبگاه کتابخوان رضوی
درگاه کتابخوان رضوی با هدف گسترش فرهنگ و سیره رضوی و نشر فعالیت‌های پژوهشی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس به خارج از کشور راه‌اندازی شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، همزمان با ایام دهه کرامت امسال درگاه کتابخوان رضوی به نشانی http://islamic-rf.ir با هدف گسترش فرهنگ و سیره رضوی و نشر فعالیت‌های پژوهشی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس به خارج از کشور راه‌اندازی شد و تاکنون 100 اثر از آثار این بنیاد در این وبگاه بارگزاری شده است.

از این تعداد اثر، 77 کتاب در حوزه کودک و نوجوان و بزرگسال به زبان‌های غیر ایرانی اعم از اردو، انگلیسی، عربی و... در دسترس مخاطبان غیر ایرانی قرار گرفته است.

«اثبات الهدی بالنصوص و المعجزات»، «فی رحاب الامام الرئوف علی بن موسی الرضا (ع)»، «هشتمین خورشید زندگانی و سیره امام رضا (ع)»، «حدیث سلسله الذهب از دیدگاه اهل سنت»، «آینه الفت»، «پاسخ‌های هشتمین امام»، «زیارت حضرت رضا (ع) به روایت اهل سنت» و... برخی از آثار در دسترس مخاطبان در وبگاه کتابخوان رضوی است.

همچنین می‌توان به آثاری با عناوین «کیف قضی الامام علی بن موسی الرضا (ع)»،« الامام المهدی فی احادیث الامام الرضا»، «لمحات من حیات الامام الرضا (ع)»،«گزیده حکمت نامه رضوی»، «امام رضا (ع) وارث موسی، عیسی و محمد رسول (ص)» اشاره کرد که در این و‎گاه بارگزاری شده است.

برخی از آثار معرفی شده در این و‎بگاه در هیچ کتابخانه‎ای موجود نیست و از این رو با راه‌اندازی آن، زمینه‌ای فراهم شده تا علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی از نسخه الکترونیکی آثاری که به صورت کاغذی منتشر نشده و یا در دست چاپ است، بهره‌مند شوند و به‌راحتی آثار مورد علاقه خود را از طریق این و‎بگاه مطالعه کنند./925/د102/ق

منبع: ایبنا

ارسال نظرات