۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۵۸۹۰۲
حجت الاسلام فلاح:

افزایش شکاف طبقاتی در سال های اخیر محصول اقتصاد سرمایه داری است

افزایش شکاف طبقاتی در سال های اخیر محصول اقتصاد سرمایه داری است
حجت الاسلام فلاح گفت: متأسفانه حاصل مدیریت هفت سال آقایان افزایش شکاف طبقاتی و گسترش فقر و مشکلات معیشتی در جامعه بوده است.
حجت الاسلام جواد فلاح، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با انتقاد از بی تدبیری دولت در مسائل اقتصادی گفت: متأسفانه حاصل مدیریت هفت سال آقایان افزایش شکاف طبقاتی و گسترش فقر و مشکلات معیشتی در جامعه بوده است.
 
وی با بیان این که متأسفانه دولت فعلی به راحتی نیرو‌های دلسوز و انقلابی را کنار زد و به راهنمایی‌ها و مشاوره‌های آن‌ها در حوزه اقتصادی توجهی نکرد، افزود: شرایط اقتصادی که امروز در آن قرار داریم نتیجه بی توجهی به توان و ظرفیت داخلی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که با تفکر غربی نمی‌توان به رشد و پیشرفت جامعه اسلامی امیدوار بود، خاطرنشان کرد: متأسفانه مسؤولان با دلواپس خواندن دلسوزان نظام، در جهت انزوای نیرو‌های انقلابی و دلسوز حرکت کردند.
 
حجت الاسلام قلاح با بیان این که کشور برای پیشرفت و توسعه همه جانبه به نیرو‌های جوان، مؤمن و انقلابی نیازمند است، تصریح کرد: تا زمانی که مدیران ما با ایده‌ها و تفکرات غربی بخواهند کشور را مدیریت کنند نمی‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.
 
وی با تأکید بر این که آنچه که امروز در عرصه اقتصاد می‌بینیم حاکم بودن نوعی تفکر سرمایه داری برگرفته از روش غربی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه در چنین مدیریت اقتصادی، قشر محروم و مستضعف جامعه به دلیل بی توجهی باید فشار‌ها و مشکلات بسیاری را تحمل کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نوع مدیریت اشتباه در اقتصاد کشور موجب بروز مشکلات بسیاری برای ملت ایران شده است، تصریح کرد: متأسفانه در طول هفت سال اخیر دولت نتوانسته به مطالبات به حق مردم جامه عمل بپوشاند.
 
حجت الاسلام فلاح با تأکید بر این که دولت در این سال‌های اخیر طرح مشخصی برای برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی ارائه نکرده است، تصریح کرد: متأسفانه تنها دغدغه مسؤولان و بسیاری از هم فکرانشان مذاکره و تعامل با چند کشور اروپایی بوده است.
 
وی با بیان این که مسیری که دولت از هفت سال گذشته در حوزه اقتصادی آغاز کرد اشتباه بود، خاطرنشان کرد: رها کردن داخل و دل بستن به وعده‌های توخالی و غیرواقعی غرب اشتباهی استراتژیک از سوی دولتمردان بود که متأسفانه نتیجه آن تشدید تحریم‌ها و افزایش مشکلات اقتصادی مردم شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که تنها راه عبور کشور از بحران های اقتصادی، رونق اقتصاد از داخل است، بیان داشت: مسؤولان از همه امکانات و ظرفیت های کشور به منظور تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در سال جاری به کار گیرند./950/ت310/ب1
ارسال نظرات