۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۵۸۹۲۹

شماره ۲۸ فصلنامه «اسلام و مطالعات اجتماعی» منتشر شد

شماره ۲۸ فصلنامه «اسلام و مطالعات اجتماعی» منتشر شد
بیست‌وهشتمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «اسلام و مطالعات اجتماعی» مربوط به بهار ۱۳۹۹ منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه نمایه شد.
به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، بیست‌وهشتمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «اسلام و مطالعات اجتماعی» مربوط به بهار ۱۳۹۹ منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس http: jiss.isca.ac.ir نمایه شد.

«تحلیل مبانی فرهنگ اجتماعی دفاعی- امنیتی در عصر غیبت در پرتو اندیشه مهدویت» نوشته حسین الهی‌نژاد؛ «تبیین چارچوب سیاست‌گذاری فرهنگی در اندیشه مهدویت» به قلم رضا ابروش و علی هاشم‌زاده کوشک قاضی؛ «همپوشانی مؤلفه‌های هویت‌ساز بر هویت‌بخشی دینی کنشگران اجتماعی اندونزی» اثر محمد ستوده آرانی، سیدمیرصالح حسینی جبلی و سیدمحمدحسن خادمی از جمله مقالات این شماره است.

همچنین «عناصر جامعه‌پذیری (روش، محتوا و عوامل) حجاب در نظام اجتماعی قرآن» نوشته فاضل حسامی و محمدیاسین بصیرت؛ «راهبرد‌های تبلیغی در مواجهه با گونه‌های دینداری» به قلم سیدعبدالرسول علم الهدی و محمدرضا انواری؛ «تطور جشنواره غدیر در دوره فاطمیان مصر» اثر سیدناصر موسوی، محمدعلی چلونگر و شکوه‌السادات اعرابی هاشمی؛ «بررسی زمینه‌های اجتماعی نکوهش عقل، علم و فلسفه در آثار عطار» نوشته مصطفی سالاری و منصور نیک‌پناه از دیگر مطالبی است که در این شماره منتشر شده است.

فصلنامه اسلام و مطالعات اجتماعی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)؛ بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran)؛ پایگاه استنادی سیویلیکا (Civilica)؛ مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)؛ پرتال جامع علوم انسانی؛ سامانه نشریه jiss.isca.ac.ir و پرتال نشریات دفتر تبلیغات اسلامی http://journals.dte.ir نمایه می‌شود./925/د102/ق
منبع: ایبنا
ارسال نظرات