۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۶۵۸۹۳۳
وصیت نامه شهید کاظمی؛

سنگر نماز جمعه را ترک نکنید

سنگر نماز جمعه را ترک نکنید
شهيد سيد كاظم كاظمي در وصیت نامه خود خطاب به مردم گفته است که سنگر نماز جمعه و راهپیمایی ها را ترک نکنید که دستاورد اسلام است.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، شهید سیدکاظم کاظمی در بخشی از وصیت نامه خود از مردم خواسته است که سنگر نماز جمعه و راهپیمایی ها را ترک نکنند که مبادا دشمن خوشحال شود.

بسم الله الرحمن الرحيم

اي كاش صدها جان داشتم و در راه خداوند متعال فدا مي كردم تا در برابر جد بزرگوارم حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) خجالت نكشم

اگر قرار بر اين است كه اين بدن ها بميرند پس چرا هم چون جد بزرگوارم حضرت ابا عبدالله با ضرب شمشيرها قطعه قطعه نشوم.

شهيدان را مرده مپنداريد آن ها زنده اند مرگ براي آنان آغاز يك تولد و زندگي پر از صفا است، به خدا سوگند آنان كه راه رضاي خداوند متعال را در پيش گرفته اند همانا سربلند و رو سفيد هستند و آنان كه راه شيطان و شيطان پرستي را در پيش گرفته اند در دنيا رسوا و در آخرت روسياه خواهند شد و از قهر دردناك الهي در امان نخواهند بود.

ملت قهرمان و امت بيدار دل اسلام امام عزيزمان را با تمام قدرت و قيام خود ياري كنيد و هيچ وقت راه حيله گري را به دشمنان اسلام ندهيد و با كمال شجاعت با مال و جان خود رزمندگان و ايثارگارن خداجوي اسلام را ياري كنيد و هميشه صحنه هاي راهپيمايي و نماز جمعه را فراموش نكنيد.

اينان سرمايه و دستاوردهاي اسلام و خون سرخ شهدا هستند و اگر ما ملت ايران مسلمان هستيم و تابع رسالت مسلماني پس بنابر وظيفه شرعي خودمان هوا و هوس هاي دنيا را زير پا بگذاريم و به سوي دو جهاد يعني جهاد اكبر و جهاد اصغر بشتابيم.

بدانيد دشمنان اسلام از شرق تا غرب در صدد هستند تا صلح تحميلي را بر ما تحميل كنند و اما همه ستارگان آسمان مي دانند كه يزيديان به كشور انقلابي و مستضعف ما تجاوز كرده اند و آن هم تجاوز هولناكي كه به دستور مستشاران شرق و غرب و نوكر دست نشانده خود صدام و اسرائيل فاسق.

ما همه ما وظيفه شرعي داريم كه با لطف و كرم خداوند بر قلب سياه دشمن بتازيم و با تكيه بر خدا حق بر باطل پيروز است كفر و الحاد نابود است.

اما وصيت به پدر و مادر و همسرم شما بايد افتخار كنید كه يك خدمت گزار ناقابل را به محضر مبارك اسلام هديه نموده و هيچ وقت دلتنگي به راه ندهيد كه مبادا دشمنان اسلام خوشحال شوند./۹۴۵۱/د101/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
نباید انتظار داشت یک طلبه که صرفا درس میخواند و منبر میرود وضع مالی خوبی پیدا کند.
0
0