۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۶۵۸۹۳۵
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین ایلام خبر داد؛

آغاز مرحله دوم «رزمایش کمک مؤمنانه» از عید قربان در ایلام

آغاز مرحله دوم «رزمایش کمک مؤمنانه» از عید قربان در ایلام
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام از آغاز مرحله دوم «نهضت کمک مؤمنانه» از عید قربان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، سردار جمال شاکرمی امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران عنوان داشت: در پی تداوم رزمایش کمک مؤمنانه که با حضور جهادی همه اقشار برگزار شد، مرحله دوم این رزمایش در استان ایلام برگزار می شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام ادامه داد: اجرای مرحله اول کمک مؤمنانه موجب رضایت مقام معظم رهبری و آحاد ملت ایران را فراهم آورد و این خود باعث ایجاد انگیزه و روحیه بیشتر برای اجرای مرحله دوم این رزمایش شد.

سردار شاکرمی اظهار کرد: در مرحله اولی رزمایش کمک مؤمنانه در ایلام بیش از 42 هزار بسته معیشتی در بین خانوار های کم برخوردار این استان توزیع شد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: مرحله دوم این رزمایش در فضایی معنوی با همراهی و حمایت خود خیرین، مردم و... استان ایلام برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام تصریح کرد: مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در ایلام در 3 محور جمع آوری کمک‌های مردمی، تعامل و هم افزایی با نهادها و دستگاه‌های دولتی این استان، تهیه بسته‌های حمایتی به صورت سبد معیشتی و بسته‌های لوزام التحریر دانش آموزان اجرا می شود.

این مقام نظامی عنوان داشت: در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه از پتانسیل پایگاه های مقاومت بسیج، حوزه های علمیه، ادارات و... در سطح استان ایلام استفاده خواهیم کرد.

سردار شاکرمی ادامه داد: خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های غیرنقدی را به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت تحویل و مبالغ نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۱۶۶ و یا شماره حساب ۳۸۱۰۳۵۱۱۵۰۲۰۲۰۱ باعنوان «جذب و هدایت کمک‌های مردمی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام» واریز کنند.

گفتنی است که مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از عید قربان تا عید غدیرخم، دهه اول محرم و دهه آخر صفر برگزار می شود./1404/ت304/ب1

ارسال نظرات