۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۶۵۸۹۵۲
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

حضور مردم در مناسبت‌های مختلف بارزترین نشانه پشتیبانی از انقلاب است

حضور مردم در مناسبت‌های مختلف بارزترین نشانه پشتیبانی از انقلاب است
حجت‌الاسلام ملایی گفت: راهپیمایی‌ها و مراسم ملی و انقلابی بهترین و بارزترین نشانه پشتیبانی مردم از انقلاب و مظهر استکبارستیزی و حمایت از مظلومین در دنیا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد ملایی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، امروز در نشست ویژه گرامیداشت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، به تبیین ضرورت فعالیت این نهاد پرداخت و اظهار کرد: اگر ما شرایط انقلاب را در نظر بگیریم به ضرورت تشکیل نهادی مانند شورا پی می‌بریم ضرورتی که شاید بتوان گفت جزء ماهیت یک انقلاب دینی است لذا همواره با اوست.

وی افزود: در سال 57 مردم، جمهوری اسلامی را در مقابل قدرت‌های شرق و غرب به پیروزی رساندند آن‌هم با اهداف و آرمان‌های بلند انقلابی و اسلامی و جهانی؛ درنتیجه این انقلاب به وسعت آرمان‌هایش دشمنان بزرگ و بسیار داشته و دارد.

حجت‌الاسلام ملایی ادامه داد: دفاع و نیز به ثمر رساندن آن اهداف و آرمان‌ها نیازمند تعمیق باورها، ارزش‌ها و ترویج فرهنگ انقلابی، مشارکت مردم، تبلیغ و تبیین با استفاده از همه ظرفیت‌ها، ایجاد هماهنگی و جلب مشارکت، تعظیم شعائر، اعلام مواضع در موقعیت‌ها و شرایط ویژه و... داشته و دارد؛ بر این اساس شورایی با همین ضرورت‌های اساسی تأسیس شد و فعالیت کرد و تا تحقق کامل اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب باید فعال بماند.

وی در ادامه در بررسی نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب را بهترین دستورالعمل و چراغ راه دانست و افزود: ما اکنون در چله دوم انقلاب قرار داریم و به تعبیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، انقلاب «یک چلّه پُرافتخار را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سر نهاده» و درصدد است «دومین مرحلهٔ خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» را طی کند تا به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت است، برسد.

وی اظهار کرد: در این راستا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان متولی سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، نظارت و راهبری مراسم و مناسبت‌های ملی، مذهبی، سیاسی و انقلابی افتخار دارد که در چله اول انقلاب در همه عرصه‌های مهم حاضر بوده و درخشیده است و تأیید امامان انقلاب را دارد.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به پشتیبانی مردم از انقلاب و آرمان‌هایش، ایستادگی در برابر ظالمان و مستکبرین، دفاع از مظلومین و مستضعفین تأکید شده و آن را باعث سرافرازی ایران اسلامی دانسته است.

حجت‌الاسلام ملایی خاطرنشان کرد: دقیقاً تمام راهپیمایی‌ها و مراسم ملی و انقلابی مانند راهپیمایی 22 بهمن، 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار و... همه بهترین و بارزترین نشانه پشتیبانی مردم از انقلاب و مظهر استکبارستیزی و حمایت از مظلومین در دنیا هستند و باعث امید و ایجاد روحیه خودباوری، ارتقای بینش سیاسی آحاد مردم، افزایش معنویت و اخلاق، ایستادگی در برابر قلدران و زورگویان و مستکبران جهان می‌شود که همه از توصیه‌های محوری این بیانیه است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات