۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۶۵۹۰۲۲

گزارش زاکانی از برنامه‌های خود در مرکز پژوهش‌ها به هیأت رییسه مجلس

گزارش زاکانی از برنامه‌های خود در مرکز پژوهش‌ها به هیأت رییسه مجلس
عضو هیأت رییسه مجلس گفت: رییس مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی را از برنامه‌های خود برای این مرکز را به اعضای هیأت رئیسه ارائه کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی د، با اشاره به نشست امروز هیأت رییسه مجلس گفت: در جلسه امروز، علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از برنامه‌های خود در این مرکز به اعضای هیأت رئیسه که اعضای هیأت امنای مرکز پژوهش‌های مجلس نیز هستند ارائه کرد.

وی افزود: رییس مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارش خود عنوان کرد که در برنامه‌‌های کاری‌اش تعامل سازنده و همیشگی با دیوان محاسبات، معاونت نظارت و معاونت قوانین مجلس خواهد داشت.

عضو هیات رییسه مجلس اظهار داشت: در این جلسه اعضای کمیسیون بر این نکته تأکید کردند تا در ارتباط با مسائل روز مرکز پژوهش‌های مجلس در قالب ماده 142 آیین نامه داخلی گزارشاتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای پیش‌نویس طرح‌ها آماده و به کمیسیون‌ها ارائه کند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین اعضای هیأت رئیسه بر این موضوع تأکید کردند که مرکز پژوهش‌های مجلس باید دورنمایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از آینده تصویب قوانین و تأثیر این مصوبات مجلس بر جامعه برای نمایندگان در کمیسیون‌های مختلف ترسیم کند تا زمینه برای تصویب طرح‌های موثرتر و بهتر فراهم شود.

وی افزود: علاوه بر این اعضای هیأت رییسه بر این نکته تأکید داشتند که باید جایگاه مرکز پژوهش‌های مجلس از یک جایگاه مشاوره‌ای به یک جایگاه تعیین کننده و تأثیرگذار ارتقاء یابد.

عضو هیات رییسه مجلس در پایان گفت: رییس مرکز پژوهش‌های مجلس همچنین عنوان کرد که بنای ایجاد تحول در مرکز پژوهش‌های مجلس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد./998/د102/ق

ارسال نظرات