۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۶۵۹۰۳۲
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

تفکر و نگاه غربی مشکلات کشور را حل نمی کند

تفکر و نگاه غربی مشکلات کشور را حل نمی کند
عضو شورای حوزه علمیه مازندران راه برون رفت از مشکلات کشور در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی را حاکم شدن تفکر انقلابی در سطوح مختلف مدیریتی کشور دانست.
حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، راه برون رفت از مشکلات کشور در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی را حاکم شدن تفکر انقلابی در سطوح مختلف مدیریتی کشور دانست.
 
وی با بیان این که متأسفانه برخی‌ها در داخل همصدا با دشمنان انقلاب تلاش می‌کنند تفکر انقلابی در جامعه کمرنگ شود، افزود: بی توجهی به ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل انقلاب بسترساز نفوذ و توطئه دشمن در داخل خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پیشرفت‌های چهل ساله نظام اسلامی در سایه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب حفظ مانده و گسترش پیدا کرده است، تصریح کرد: امروز کشور برای عبور از مشکلات به مسؤولانی با رویکرد و مشی انقلابی نیازمند است.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که انقلاب اسلامی ایران در چهل سال اخیر موانع و مشکلات بسیاری را در برابر خود دیده است، افزود: اما مدیریت و تفکر حاصل از جریان اصیل انقلاب، همه این موانع را کنار زده مسیر را برای پیشرفت و توسعه کشور در بخش‌های مختلف همواره کرده است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن برای نفوذ در ارکان مؤثر نظام می‌کوشد تا آرمان‌های انقلاب را در جامعه به ویژه در میان مسؤولان و شخصیت‌های اثرگذار کمرنگ کند، بیان داشت: جلوگیری از خطر انحراف در انقلاب، تنها با گسترش آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب امکان پذیر خواهد بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه برخی اظهارنظر‌ها و عملکرد مسؤولان اجرایی با آرمان‌های اصیل انقلاب در تضاد است، تأکید کرد: ارزش‌های انقلابی جزء خطوط قرمز کشور است و نباید ابزار سوء استفاده جریان‌ها و گروه‌های سیاسی شود
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با تأکید براین که انقلاب اسلامی با شتاب مسیر پیشرفت خود را ادامه خواهد داد و هیچ قدرتی نمی تواند مانع حرکت جریان انقلاب شود، تصریح کرد: در طول چهل سال اخیر افراد و شخصیت‌های بسیاری با عملکرد نادرست از مسیر انقلاب منحرف شدند، اما این جریان عظیم با قدرت به مسیر خود تا رسیدن به اهداف پیش روی ادامه خواهد داد.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که تفکر و نگاه انقلابی باید در همه سطوح مدیریتی کشور نهادینه شود، ادامه داد: تا زمانی که مدیران و مسؤولان ما تفکر و نگاه غربی را در مدیریت کشور لحاظ کنند نمی‌توان به پیشرفت و تعالی مورد نظر انقلاب دست یافت./950/ت310/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی مع الحق
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
غربگرایی معضل امروز کشور است.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
طلبه بودن شغل نیست یک خدمته و باید از راه غیر از این معیشت خود را بدست آورند وگرنه دین بازیچه ای میشود برای کسب درآمد.
0
0
ناشناس
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
خب معلم بودن و دکتر بودن هم مگه غیر اینه؟!