۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۵۹۰۸۰
از سوی مؤسسه امام هادی صورت می گیرد؛

نام نویسی برای مراسم عمامه گذاری در شب میلاد امام هادی

حجت الاسلام قادری از برگزاری مراسم عمامه گذاری در شب میلاد امام هادی با حضور آیات نمازی و اعرافی خبر داد.

حجت الاسلام احمدقادری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری مراسم عمامه گذاری در شب ولادت امام هادی(ع) گفت: این مراسم عمامه گذاری با حضور آیات نمازی عضو مجلس خبرگان رهبری و اعرافی مدیر حوزه های علمیه به همت مؤسسه امام هادی(ع) برگزار می شود.

معاون ارتباطات و امور بین الملل مؤسسه امام هادی(ع) ادامه داد: طلابی که قصد تلبس به لباس روحانیت دارند می توانند تا پایان وقت اداری یازدهم مردادماه به سامانه اینترنتی مؤسسه پیام امام هادی(ع) به نشانی http://www.imamhadi.ir/ گزینه جشنواره ماه دهم مراجعه کنند.

وی در ادامه به شرایط نام نویسی برای مراسم عمامه گذاری در شب میلاد امام هادی(ع) اشاره کرد و افزود: طلاب دارای پرونده فعال از مرکز مدیریت و مجوز تلبس دائم از معاونت تهذیب حوزه های علمیه همچنین شرکت نکردن در سایر مراسمات عمامه گذاری، از جمله شرایط نام نویسی برای مراسم عمامه گذاری در شب میلاد امام هادی(ع) است.

حجت الاسلام قادری خاطرنشان کرد: سال جاری به دلیل شیوع کرنا مراسم رسمی همراه با جمعیت زیاد برگزار نمی شود بلکه صرفا با حضور جمع محدودی از طلاب و مسؤولان این مراسم برگزار می شود.

وی اضافه کرد: تمامی مراحل نام نویسی اینترنتی است و طلابی که برای شرکت در مراسم عمامه گذاری پذیرفته شوند از سوی مؤسسه امام هادی با آنها تماس گرفته خواهد شد؛ طلاب می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از ساعت 9 تا 13 با شماره های 38825255 و 09131147477 تماس گیرند./1324/ت302/ف

ارسال نظرات