۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۶۵۹۱۰۳
حجت الاسلام فلاحی در گفت‌وگو با رسا:

راه اخراج آمریکا توسعه همگرایی ملت‌های منطقه است

راه اخراج آمریکا توسعه همگرایی ملت‌های منطقه است
نماینده مجلس تأکید کرد که همان تنفری که سبب شد ایرانی ها آمریکا را از کشور خود اخراج کنند باید در سایر ملت های منطقه نیز وجود داشته باشد تا خروج آمریکا از منطقه محقق شود.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی رییس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره ضرورت خروج آمریکا از منطقه گفت: امروز راه خروج آمریکا از منطقه توسعه همگرایی ملت های منطقه است.

وی با اشاره به ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط آمریکای جنایتکار ابراز کرد: مردم عراق و ایران و همچنین سایر ملت های منطقه با تشییع جنازه این دو شهید بزرگوار و برگزاری راهپیمایی های مختلف نفرت خود را از نیروهای آمریکایی و حضور فساد برانگیز آمریکا در منطقه نشان دادند.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه سردار سلیمانی با دعوت رسمی مقامات عراقی در این کشور حضور پیدا کرده بود، بر ضرورت همگرایی ملت های منطقه تأکید و عنوان کرد: تنها راه خروج آمریکا از منطقه «صدور انقلاب» است که با انتقال مفاهیم ایثار و شهادت و استکبار ستیزی حاصل می شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز با وجود جبهه مقاومت و حشدالشعبی در عراق، مفاهیمی همچون استکبارستیزی و ایثار و شهادت به خوبی برای ملت عراق تبیین شده است.

وی اضافه کرد: همان تنفری که سبب شد ایرانی ها آمریکا را از کشور خود اخراج کنند باید در سایر ملت های منطقه نیز وجود داشته باشد تا خروج آمریکا از منطقه به صورت کامل محقق شود.

حجت الاسلام فلاحی تأکید کرد: ما در فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس برای پرداختن به اموری همچون خروج آمریکا از منطقه و آزادسازی قدس شریف به دنبال ایجاد ارتباطات بین پارلمان ها در کنار خلأ ارتباط دولت ها هستیم، زیرا ارتباط دولت ها با یکدیگر متأثر از تحریم ها است و این محدودیت ها برای پارلمان ها وجود ندارد./841/ت302/ق

ارسال نظرات