۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۶۵۹۱۳۴

انتشار شماره هشتم نشریه نجوای مبین ویژه عید غدیر خم

انتشار شماره هشتم نشریه نجوای مبین ویژه عید غدیر خم
حجت الاسلام جوهرزاده از انتشار شماره هشت نشریه نجوای مبین ویژه عید غدیر خم خبر داد و گفت: در این نشریه، سعی بر آن بود تا آیات و روایات ولایت؛ از زبان اهل سنت بیان شود.
حجت الاسلام عبدالکریم جوهرزاده، معاون پژوهش مدرسه آیت الله قاضی دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از انتشار شماره هشت نشریه نجوای مبین ویژه عید غدیر خم خبر داد و گفت: در این نشریه، سعی بر آن بود تا آیات و روایات ولایت مولای متقیای؛ از زبان اهل سنت بیان شود.

معاون پژوهش مدرسه آیت الله قاضی دزفول اظهار داشت: زمینه سازی غدیر با بیان فضایل و القاب خاص حضرت علی (ع) و با همه مقدمات و موخرات و تشریفات غدیر، آیه ابلاغ از نگاه اهل سنت و ماجرای غدیر خم دیگر محتوای نشریه است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه نشریه مزین به سخنان رهبرانقلاب درباره اهیمت غدیر است، عنوان داشت: بیعت سه روز از همه مسلمین در سرزمین غدیر، توسط پیامبر خدا (ص)، اتفاقات پس از بیعت در سرزمین غدیر و قصد کشتن نبی خدا در ماجرای کوه هرشی توسط منافقین دیگر محتوای نشریه است.

حجت الاسلام جوهزراده بیان داشت: ترسم ولایت علوی تا خط مهدوی از زبان نبی مکرم اسلام در خطبه غدیر، روزه عید غدیر، روز ناله شیطان، نماز عید غدیر و ارزش عمل خیر در عید غدیر دیگر مطالب مطرح شده هستند.

وی اضافه کرد: حدیث منزلت، نزول لقب اختصاصی «امیرالمؤمنین»، سحاب پیامبراکرم (ص)، فضائل علی (ع) از نگاه اهل سنت، الفاظ مختلف ولایت در نگاه اهل سنت و زیارت غدیریه دیگر موارد ذکر شده در نشریه هستند./۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات