۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۵۹۲۱۱
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری؛

تکریم خانواده شهید «مقدس قهفرخی» برگزار شد

تکریم خانواده شهید «مقدس قهفرخی» برگزار شد
در پنجمین هفته از اجرای طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در چهارمحال و بختیاری خانواده شهید «سعید مقدس قهفرخی» با حضور جمعی مسئولان ارشد استانی تکریم شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا، به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، در پنجمین هفته از اجرای طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در چهارمحال و بختیاری خانواده شهید «سعید مقدس قهفرخی» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و رئیس اداره مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری تکریم شدند.

طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات برگزار می‌شود.

 این طرح در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات خاصه خانواده معظم شهدا و ایثارگران هم‌زمان با شروع دهه کرامت در سراسر کشور آغاز شد.

شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این طرح است.

خاطرنشان می‌شود: شهید «سعید مقدس قهفرخی» سال ۱۳۴۸ در قهفرخ (فرخشهر) شهرستان شهرکرد متولد شد و در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۶۶ در حلبچه جاودانه شد.

۸ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۱۲

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات