۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۶۵۹۲۱۴

برنامه های متنوع تبلیغات اسلامی همدان برای عید غدیر

برنامه های متنوع تبلیغات اسلامی همدان برای عید غدیر
حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در غالب ستاد مردمی غدیر ارائه خواهد شد، گفت: در ستاد مردمی غدیر برنامه های مختلفی در حال برنامه ریزی است.

حجت الاسلام محمدهادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به نزدیکی «عید غدیر» به تبیین برنامه های درنظر گرفته شده برای این عید پرداخت و بیان داشت: امسال به لطف خداوند متعال و عنایات آقا امیرالمومنین(ع)، ستاد مردمی بزرگداشت ایام الله غدیر در استان همدان تشکیل شد.

وی ادامه داد: امسال ان شاء الله به کمک ستاد مردمی بزرگداشت عید غدیر و جمع دیگری از نهادهای مختلف مانند کانون مداحان، هیئات حسینی و... شاهد برگزاری متفاوت مراسمات عید غدیر نسبت به سال های گذشته این عید خواهیم بود.

حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه سازمان تبلیغات امسال برنامه های خود را در غالب همان ستاد مردمی غدیر ارائه خواهد داد، اظهار کرد: در ستاد مردمی غدیر برنامه های مختلفی در حال برنامه ریزی است، که این برنامه ها از روز عید غدیر به اجرا درخواهد آمد و سعی بر این داریم که برنامه ها تا روز عید مباهله ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به اجرای پویش ها و برنامه های مختلف برای ایام عید غدیر، بیان داشت: پویش هر مغازه و یا هر خانه یک پرچم، تهیه و توزیع 110 هزار غذا، تهیه بسته های معیشتی و توزیع نان رایگان توسط نانوایی ها بخشی از برنامه های ستاد مردمی غدیر است.

حجت الاسلام نظیری ضمن اشاره به برگزاری مسابقات و برنامه های متفاوت برای اقشار مختلف، گفت: برگزاری مسابقه «پیمان ماندگار» توسط اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان، برگزاری مسابقات نهج البلاغه خوانی برای آشنایی بیشتر مردم با مفاهیم نهج البلاغه، نورافشانی بیش از 110 مسجد در شب عید غدیر، برنامه های بازی برای کودکان و مسابقه شعرخوانی و نقاشی برای دانش آموزان بخش دیگری از برنامه های ستاد مردمی غدیر است.

وی در پایان اضافه کرد: برنامه های بسیار خوبی برای ایام الله غدیر داریم که سبب می شود عیدی متفاوت را تجربه کنیم و مردم در این روزها روحیه بهتری به دست بیاورند./1403/ت310/ب1

ارسال نظرات