۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۶۵۹۲۲۵
رییس دادگستری خوزستان مطرح کرد؛

برخورد جدی و قاطع دستگاه قضایی خوزستان با مفسدان اقتصادی و مدیران متخلف

برخورد جدی و قاطع دستگاه قضایی خوزستان با مفسدان اقتصادی و مدیران متخلف
رییس دادگستری خوزستان گفت: دستگاه قضایی استان با مفسدان اقتصادی و مدیران متخلف با جدیت و قاطعیت برخورد و فضا را برای آنان ناامن خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام صادق مرادی، رییس کل دادگستری خوزستان در دیدار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بر برخورد جدی و قاطع دستگاه قضایی استان با مفسدان اقتصادی و مدیران متخلف تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی استان با مفسدان اقتصادی و مدیران متخلف در هر درجه که باشند چه خرد یا کلان چه داخلی و خارجی، مبارزه قاطع و جدی خواهد داشت و هیچ مسامحه‌ای با این مفسدین نخواهد کرد.

رییس دادگستری خوزیتان یکی از دغدغه‌های مهم رهبری در حال حاضر را وضعیت معیشت مردم دانست و افزود: مردم این روز‌ها در کنار امیدواری به دستگاه قضایی در برخورد با مفسدان اقتصادی در پرونده‌های تشکیل شده، انتظار دیگری دارند و آن هم سرو سامان دادن به اوضاع اقتصادی و معیشتی و برخورد با عوامل گرانی‌های افسارگسیخته است.

این مقام مسؤول رفع مشکلات و موانع تولید بنگاه‌های اقتصادی و کارخانجات خوزستان را نیازمند حمایت قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان بر شمرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس اقتصادی کشور مشکل اساسی بنگاه‌های اقتصادی و کارخانجات استان عدم حمایت از آن‌ها می‌باشد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خوزستان باید با جدیت این موضوع را پیگیری و در رفع موانع تولید تلاش کنند.

حجت الاسلام مرادی به بیانات رهبر فرزانه انقلاب درحوزه فضای مجازی اشاره کرد و گفت: متأسفانه در دنیای امروز فضای مجازی، فضای حقیقی را مدیریت می‌کند و اصولاً قدرت این طیف از رسانه‌ها در تنویر و یا تشویش افکار عمومی اجتناب‌ناپذیر است و نمایندگان مجلس با استفاده از ظرفیت نخبگان راه‌کار‌های مناسبی برای این موضوع ارائه کنند.

وی بر تعامل و همکاری دادگستری خوزستان پیرامون حل مشکلات و موانع استان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی خوزستان تاکید کرد و گفت: باید با همکاری و تعامل همدیگر مشکلات بی شمار استان حل و فصل شوند./۹۴۵۶/د102/ب1
ارسال نظرات