۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۶۵۹۲۲۶
حجت الاسلام صادقی:

توطئه القاء دوگانگی سلامت و مذهب در اذهان مردم شکست خورده است

توطئه القاء دوگانگی سلامت و مذهب در اذهان مردم شکست خورده است
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، تلاش دشمن برای القاء دوگانگی سلامت و مذهب در اذهان مردم را شکست خورده دانست.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، به تلاش رسانه ای معاندان انقلاب در قرار دادن سلامت مردم در برابر دین و مذهب در ماه های اخیر اشاره کرد و گفت: این خط رسانه ای دشمن تنها با هدف تضعیف دین و کمرنگ کردن محافل معنوی صورت می گیرد.

وی با بیان این که ارزش های الهی و معنوی با روح و جسم ملت ایران در هم آمیخته است، افزود: رسانه های غربی نه تنها به فکر سلامت و امنیت مردم ما نیستند بلکه عملکرد اربابان آنها در موضوع کرونا نشان داد، حتی سلامت ملت ایران نیز ذره ای برای آنها اهمیت ندارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رسانه های وابسته غربی در حالی شبانه روزی تلاش می کنند برنامه های معنوی نظیر عرفه و ماه محرم را به بهانه شیوع ویروس کرونا، تهدیدی برای سلامت ملت ایران مطرح کنند، ادامه داد: همین کشورهای های به ظاهر دوست ملت ایران، در طی ماه های اخیر حتی از ارسال کمک های بشردوستانه مقابله با کرونا به کشورمان نیز دریغ کردند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که دعا، نیایش و برنامه های معنوی نیاز روحی ملت مؤمن ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: در حالی رسانه های غربی دعای پرفیض عرفه و مراسم معنوی ماه محرم را برای سلامت ملت ایران مضر می دانند که خود فستیوال های گسترده ای را در اوج شیوع ویروس کرونا برگزار می کنند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که متأسفانه سلبریتی ها در حوادث مختلف همگام با رسانه های غربی تلاش کردند نظام و کشور را متهم کنند این بار نیز خط رسانه ای غرب را دنبال می کنند، افزود: کسانی که دوستدار اهل بیت(ع) به ویژه امام حسین(ع) هستند باید با اقتدار در برابر این خط رسانه ای مسموم ایستادگی کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مراسم پرفیض شب های قدر نیز در میان هجمه های گسترده رسانه ای با رعایت کامل توصیه های بهداشتی در کشور برگزار شد، خطرنشان کرد: ملت فهیم، مؤمن و با فرهنگ کشورمان در ایام با فضیلت ماه مبارک رمضان به ویژه شب های قدر نشان دادند با رعایت پروتکل های بهداشتی می توان برنامه های معنوی و دینی را با کیفیت گذشته برگزار شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی ها در داخل همگام با دشمن به دنبال القاء دوگانگی سلامت و مذهب در اذهان مردم هستند، تصریح کرد: ملت با بصیرت و مؤمن کشورمان هیچ گاه فریب این تلاش سازمان یافته دشمنان را نخواهند خورد و نشست ها و برنامه های معنوی و دینی را با عظمت و شکوه خاصی برگزار خواهند کرد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که برگزاری مراسم معنوی دعای عرفه و همچنین برنامه های با عظمت ماه محرم با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی باید مورد تأکید همگان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: این برنامه های معنوی به ویژه مراسم ماه محرم با روح معنوی و دینی ملت ایران پیوند خورده و به هیچ عنوان گسستنی نیست.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مراسم باشکوه ماه محرم ان شاءالله امسال با همان شکوه و عظمت حسینی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در کشورمان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این محافل معنوی فرصت بسیار ارزشمندی برای پناه بردن به درگاه الهی از شر این بیماری و ویروس منحوس است./950/ت310/ب1

ارسال نظرات