۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۶۵۹۳۲۹
فروزنده مطرح کرد؛

انتظار مردم از دستگاه قضا / برقراری امنیت در سایه برخورد قانونی و قاطع

انتظار مردم از دستگاه قضا / برقراری امنیت در سایه برخورد قانونی و قاطع
استاد دانشگاه با اشاره به اینکه قوه قضائیه باید مر قانون را با قوت و قدرت اجرا کند، گفت: برخورد قاطع و قانونی با مفسدان و اخلال گران سطح امنیت کشور را ارتقا می‌دهد.

لطف الله فروزنده عضو شورای مرکزی جبهه مردمی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت مسأله امنیت در پیشبرد اهداف کشور گفت: اگر امنیت وجود نداشته باشد بدون شک هیچ‌گونه فعالیتی به ویژه فعالیت های اقتصادی در کشور نمی توان انجام داد.

وی با اشاره به اینکه قوه قضائیه باید مر قانون را با قوت و قدرت اجرا کند، اظهار کرد: کسانی که در کشور از هر طریقی اخلال در امنیت ایجاد می کنند باید قاطعانه مورد برخورد قانونی قرار گیرند.

فروزنده خاطرنشان کرد: امروز دشمنان به ویژه منافقان و گروه های انحرافی درصدد ایجاد آشوب در کشور هستند و قوه قضائیه باید با عوامل این گروه های انحرافی برخورد قاطع داشته باشد.

استاد دانشگاه با بیان اینکه برخورد قاطع و قانونی با مفسدان و اخلال گران امنیتی سطح امنیت کشور را ارتقا می دهد، ابراز کرد: در ماجرای تأیید حکم سه اعدامی از سوی قوه قضائیه مشاهده کردیم برخی سلبریتی ها بدون این که از ماجرا اطلاعی داشته باشند اظهار نظر کردند، در حالی که اگر امنیت وجود نداشته باشد خود آنها نیز نمی توانند به فعالیت های رسانه ای و فرهنگی بپردازند.

وی با اشاره به اینکه کشور ما به برکت تلاش های ایثارگرانه نیروهای امنیتی از کشورهای امن در سراسر جهان محسوب می شود، یادآور شد: رحم بر کسانی که در آبان ماه سال گذشته کشور را به آشوب کشیده و امنیت ملی را خدشه دار کردند، به منزله رحم بر پلنگ تیزدندان است./841/ت302/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
خوش به حال افرادخاص که شماره‌ی نماینده‌ی مجلس را دارند و برای وقت خریدن برای نورچشمی ها و آقا زاده‌های درس نخوانشان به رئیس کمیسیون آموزش زنگ می‌زنند و پیامک می‌دهند...
1
0