۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۶۵۹۳۳۱

برگزاری مجازی ویژه برنامه‌های دهه ولایت در ۳۰ بقعه متبرکه کرمانشاه

برگزاری مجازی ویژه برنامه‌های دهه ولایت در ۳۰ بقعه متبرکه کرمانشاه
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اجرای طرح ولایت علوی، اکمال دین نبوی همزمان با ایام فرخنده دهه امامت و ولایت به صورت مجازی در ۳۰ بقعه متبرکه استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد صالحی اظهار داشت: طرح ولایت علوی، اکمال دین نبوی همزمان با ایام فرخنده دهه امامت و ولایت و از روز عرفه تا شام عید سعید غدیرخم در 30 بقعه متبرکه کرمانشاه به صورت مجازی و بدون حضور مردم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از برنامه‌های دهه ولایت راه‌اندازی کاروان شمیم ولایت در شب و روز عید سعید غدیر خم است که فضای استان را آکنده از عطر ولایت علی (ع) می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیان کرد: در ایام دهه ولایت بسته‌های غذایی توسط ادارات اوقاف استان و مراکز افق بقاع متبرکه تهیه و در مناطق کم‌برخوردار توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی افزود: مراسم دعای عرفه بر‌اساس مصوبه ستاد ملی کرونا در هیچ نقطه‌ای از استان کرمانشاه به صورت تجمعی برگزار نمی‌شود و از طریق فضاهای مجازی در 12 بقعه متبرکه استان پخش می‌شود.

‌مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم از 15 شهریورماه خبر داد و گفت: این مرحله از مسابقات از 15 شهریور آغاز و تا 19 این ماه ادامه دارد.

حجت‌الاسلام صالحی افزود: روزهای 15 و 16 شهریور مختص خواهران و روزهای 17 و 18 نیز مختص برادران خواهد بود و روز 19 شهریور نیز اختتامیه این مرحله از مسابقات برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: در نحوه برگزاری مسابقات نیز کلیه پروتکل ها و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی نیز رعایت می‌شود و حضور متسابقین به صورت زمانبندی شده خواهد بود که زمینه هرگونه تجمع و ازدحام از بین می‌رود./1400/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات