۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۶۵۹۳۳۸

مدیر جدید مدرسه سفیران همدان منصوب شد

مدیر جدید مدرسه سفیران همدان منصوب شد
با حضور اساتید و معاونین حوزوی، مدیر جدید مدرسه سفیران همدان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با حضور اساتید و معاونین حوزوی ظهر امروز حجت الاسلام «علیرضا یوسفی» به عنوان مدیر جدید مدرسه سفیران شهر همدان منصوب شد.

در این مراسم تودیع و معارفه، حجت الاسلام سیدمحمد موسوی؛ از اساتید برجسته حوزه علمیه همدان اظهار داشت: نقش حوزه ها و مدارس علمیه در جوامع اسلامی بسیار حیاتی و غیرقابل انکار است.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: امام خامنه ای همیشه در سخنان و کلام خویش توجه ویژه و خاصی به حوزه های علمیه کشور دارند، لذا همه ما به عنوان سربازان امام زمان (عج) باید بتوانیم که به اعتماد و توجه مقام معظم رهبری جواب مثبت و ارزنده ای بدهیم.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان ساخت: امیدواریم که این انتصاب بتواند همواره راه ترقی و رشد مدرسه سفیران همدان را ادامه دهد.

حوزه های علمیه میرات های معنوی بزرگان و علما دین

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام علی رسولی؛ مدیر سابق مدرسه سفیران همدان در سخنانی گفت: حوزه های علمیه از میراث های معنوی بزرگان و علما دین مبین اسلام است که باید در حفظ این میراث همواره کوشا باشیم.

مدیر سابق مدرسه سفیران همدان ادامه داد: لذا از همه حوزویان، روحانیون، طلاب و مدیران این استان درخواست می کنیم که مدیر جدید مدرسه سفیران همدان که نیرویی توانمند است را در ارتقا هرچه بیشتر این مرکز دینی حمایت کنند.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام علیرضا یوسفی؛ مدیر جدید مدرسه سفیران همدان نیز در سخنانی ابراز داشت: امیدواریم که بتوانیم راه و روش مدیریت حجت الاسلام رسولی را با کمک اساتید و طلاب این مدرسه ادامه دهیم و شاهد رشد کمی و کیفی آن باشیم.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم از خدمات 11 ساله حجت الاسلام علی رسولی مدیر قبلی مدرسه سفیران همدان تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام علیرضا یوسفی به عنوان مدیر جدید این مدرسه منصوب شد./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات