۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۶۵۹۳۴۷
حجت الاسلام فلاح:

توطئه رسانه ای دشمن، مانع شور حسینی در کشور نخواهد شد

توطئه رسانه ای دشمن، مانع شور حسینی در کشور نخواهد شد
حجت الاسلام فلاح با اشاره به این که محافل دینی با روح معنوی ملت ایران عجین شده است، گفت: این برنامه های معنوی را می توان با رعایت کامل توصیه های بهداشتی برگزار کرد.

حجت الاسلام جواد فلاح، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با گرامیداشت روز پرفیض عرفه، دعا و نیایش را گره گشای مشکلات دانست و گفت: این روزها فرصت مناسبی برای آمرزیده شدن گناهان و رهایی از بند مادیات است.

وی در ادامه سخنان خود به در پیش بودن ماه محرم اشاره کرد و با بیان این که رسانه های دشمن با دروغ پردازی تلاش می کنند به بهانه شروع ویروس کرونا عزاداری حسینی را تضعیف کنند، افزود: برگزاری مراسم عزاداری حسینی از اهمیت بسیار بالایی در جامعه اسلامی برخوردار است.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که سلامت مردم همواره مورد تأکید همه بزرگان نظام به ویژه مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید بوده است، افزود: اما در عین حال برگزاری مراسم عزای سیدالشهدا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی خواست و مطالبه همه مؤمنان و عاشقان حسینی است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به این که ملت فهیم و مؤمن ایران اسلامی با درک شرایط موجود و عمل به توصیه های بهداشتی می توانند الگویی برای دنیا باشند، تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان نیز مراسم با فضیلت شب های قدر با عمل به دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که هجمه های گسترده رسانه ای که دشمنان دین این روزها دنبال می کنند تا با هدف ضربه زدن به اعتقادات دینی ملت ایران است، ادامه داد: اما ملت مؤمن و حسینی کشورمان فریب دروغ پردازی های رسانه های وابسته و اربابان آنها را نخواهند خورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این ملت در سایه توجهات اهل بیت(ع) از بسیاری حوادث و بلایا محفوظ هستند، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در چهل سال اخیر بحران ها و مشکلات بسیاری را پشت سرگذاشتند که این بار نیز با عمل به توصیه های بهداشتی و توسل به اهل بیت(ع) از این مشکلات به وجود آمده عبور خواهند کرد.

وی با اشاره به این که محافل دینی با روح معنوی ملت ایران عجین شده است، ادامه داد: این برنامه های معنوی را می توان با رعایت کامل توصیه های بهداشتی برگزار کرد.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که دشمن با تبلیغات رسانه ای گسترده تلاش می کند به گونه ای القاء کند که دین و سلامت مردم را در برابر هم قرار دهند، افزود: باید این توطئه رسانه ای دشمن با هوشیاری و بصیرت مردم و دلسوزان نظام خنثی شود. /950/ت310/ب1

ارسال نظرات