۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۶۵۹۳۴۸
حجت الاسلام لائینی:

مسؤولان به وعده های اقتصادی خود عمل کنند

مسؤولان به وعده های اقتصادی خود عمل کنند
امام جمعه نکا به افسارگسیختگی اقتصادی در جامعه اشاره کرد و گفت: مسؤولان فکری به حال این بازار آشفته کنند.

حجت الاسلام محمدصادق محمدی لائینی، امام جمعه نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، به افسارگسیختگی اقتصادی در جامعه اشاره کرد و با بیان این که مسؤولان فکری به حال این بازار آشفته کنند، گفت: تداوم این شرایط ضربه های جبران ناپذیری به اقتصاد خانواده های ایرانی خواهد زد.

وی با بیان این که متأسفانه وضعیت معیشتی مردم این روزها به هیچ عنوان مناسب نیست، افزود: شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی در کشور موجب تشدید وضعیت اقتصادی خانواده ها شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر تدبیر و برنامه ریزی دولت و مجلس برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: شرایطی که امروز مردم ما از لحاظ اقتصادی در آن قرار دارند به هیچ عنوان زیبنده آنها نیست.

امام جمعه نکا با بیان این که متأسفانه تورم و گرانی، فشارهای اقتصادی زیادی را به خانواده های محروم و مستضعف وارد کرده است، بیان داشت: دولت باید به وعده های اقتصادی خود به مردم عمل کند.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که دوره شعار و وعده دادن گذشته است، خاطرنشان کرد: مردم فهیم و نجیب کشورمان این روزها انتظار دارند، دولت و مجلس به دور از هر گونه حاشیه پردازی تنها به فکر معیشت مردم باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه دولت نتوانست به هیچ یک از وعده های اقتصادی خود در این چند سال جامه عمل بپوشاند، ادامه داد: وضعیت امروز اقتصادی کشور نتیجه سال ها مذاکره بی حاصل با طرف های غربی است.

امام جمعه نکا با تأکید برنظارت بیشتر مسؤولان بر وضعیت آشفته بازار، خاطرنشان کرد: نباید در این شرایطی که مردم ما با یک بیماری منحوس در حال مقابله هستند، شاهد اوضاع نابسامان اقتصادی در بازار باشیم.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که متأسفانه نظارت بر بازار وجود ندارد و مردم تاوان این بی تدبیری مسؤولان را می دهند، تصریح کرد: دولتمردان به جای تماشاگر بودن بسترهای لازم را به منظور تقویت تولید داخل فراهم کنند که راه حل همه این مشکلات جهش تولید است./950/ت310/ب1

ارسال نظرات