۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۶۵۹۳۹۸
سرپرست حوزه علمیه خواهران الشتر:

حوزه علمیه خواهران الشتر آماده ارائه طرح های تبلیغی فرهنگی است

حوزه علمیه خواهران الشتر آماده ارائه طرح های تبلیغی فرهنگی است
فلاحی نیا بر ضرورت همکاری نهادهای فرهنگی تبلیغی برای ارتقای فرهنگ و معنویت در جامعه تأکید کرد و گفت: حوزه علمیه الشتر آماده ارائه طرح های تبلیغی فرهنگی است.

آرزو فلاحی نیا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به اهمیت تبلیغ و ضرورت همکاری نهادهای فرهنگی و تبلیغی در این زمینه پرداخت و بیان داشت: در این راستا باید از ظرفیت حوزه علمیه به بهترین شکل استفاده شود.

سرپرست حوزه علمیه خواهران الشتر عنوان داشت: همکاری نهادهای تبلیغی، فرهنگی و حوزوی برای اثربخشی فعالیت های تبلیغی و دوری از موازی کاری ضروری است و نیازمند برنامه ریزی است.

وی ادامه داد: حوزه علمیه خواهران الشتر آماده ارائه طرح های فرهنگی و تبلیغی برای ارتقای سطح فرهنگ به ویژه در این شهرستان بوده  و نیاز به حمایت دارد.

فلاحی نیا خاطرنشان کرد: با حمایت طرح های فرهنگی تبلیغی می توان در رشد و ارتقای فرهنگ و معنویت در جامعه فعالیت های گسترده و نتیجه بخشی انجام داد.

وی بیان داشت: طرح های فرهنگی تبلیغی باید به سمت نیازهای جامعه هدایت شوند و با استفاده از ظرفیت های تبلیغی جلوی رواج آسیب های اجتماعی گرفته شود چراکه پیشگیری بهتر از درمان است.

سرپرست حوزه علمیه خواهران الشتر تصریح کرد: فعالیت تبلیغی در زمینه حجاب و عفاف، تربیت دینی فرزند، ازدواج و دیگر مسائل مهم جامعه از ضروریات جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون طلاب مبلغ مدرسه علمیه خواهران الشتر در عرصه تبلیغ فعالیتی چشمگیر داشته و پاسخگوی سؤالات  و شبهات دینی نسل جوان هستند، حضور مبلغان در جامعه به صورت حضوری و مجازی فرصتی برای احیا و ترویج ارزش ها در جامعه و مقابله با هجمه ها و آسیب های اجتماعی است.

فلاحی نیا بیان داشت: تبلیغ در جامعه سد راه آسیب های اجتماعی است و در زمینه تحکیم بخشی بنیان خانواده ها و مصون سازی نسل نو نقش آفرین است./9451/ت210/ب1

ارسال نظرات