۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۵۹۴۱۹
امام جمعه کرمانشاه:

اصل اسلام با خدمت به خلق الله گره خورده است

اصل اسلام با خدمت به خلق الله گره خورده است
امام جمعه کرمانشاه گفت: سراسر زندگی ائمه اطهار علیهم السلام سرشار از خدمت به مردم و جامعه می باشد و این نشان می دهد که اصل اسلام با خدمت به خلق الله گره خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار جمعی از گروه های جهادی استان کرمانشاه عنوان کرد: خدمت به خلق الله سابقه ای دیرینه به درازای تاریخ دارد و این خدمت در دوران رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار نمود بسیاری یافت.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: خدمت به مردم جدای از اینکه اجرای معنوی در پیشگاه خداوند منان دارد، زمینه ساز رفع مشکلات در سطح جامعه می شود، بنابراین امروز همه در بحث خدمت به همدیگر به نوعی مسؤولیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: شاید خدمت شکل و نوع های بسیار متفاوتی داشته باشد، ولی با این وجود نفس خدمت به خلق الله یک چیز و یک ثواب در نزد خداوند متعال دارد.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود تاکید کرد: سراسر زندگی ائمه اطهار علیهم السلام سرشار از خدمت به مردم و جامعه می باشد و این نشان می دهد که اصل اسلام با خدمت به خلق الله گره خورده است.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: امروز جامعه ما درگیر ویروس منحوس کرونا شده است، ولی با این وجود خدمت گروه های جهادی در امر مبارزه با این بیماری و از بین بردن این شرایط در کشور به ویژه استان کرمانشاه قابل ستایش است.

وی تصریح کرد: از شما عزیزان که این روزها به نوعی به عنوان یاور کادر درمانی این استان در امر مبارزه با کرونا هستید تقدیر و تشکر می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: کاری که شما به عنوان جهادگر در کشور و استان انجام می دهید چیزی کمتر از خدمت و مبارزه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ندارد، از این رو باید به خود افتخار کنید که ادامه دهنده راه رزمندگان اسلام هستید.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان ساخت: امروز جامعه با وجود بیماری کرونا و شرایط نامساعد اقتصادی سخت به کمک شما جهادگران عزیز نیازمند است، بنابراین امیدواریم که در این میدان نیز کارنامه پیروزمندانه ای داشته باشید.

آیت الله علما در پایان سخنان خود بیان داشت: امیدواریم که همه شما جهادگران در مسیری که انتخاب کرده اید همواره ثابت قدم بمانید و خدمت به خلق الله و جامعه اسلامی را از اولویت های خویش بدانید./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات